zaterdag 21 maart 2015

Geen nieuws, goed nieuws

Geen nieuws,  goed nieuws had de dokter gisteren gezegd na het aftappen van mijn bloedstaal. Ik heb geen telefoontje gekregen, dus alles zal goed zijn zeker?
Vandaag ben ik ook minder moe dan gisteren, een logisch gevolg van een betere nachtrust.

Ik zei steeds - alles heeft een positieve kant - dus is er ook een goede zaak  aan al die ellende. Mensen met wie het kontakt wat verwaterd was, nemen de draad terug op en komen zelfs op bezoek. (Vind ik leuk!) Tju, dat ik hier nu niet weet hoe ik zo'n duimpje moet plaatsen.
En gisteren zeg, zo ne cirque over die zonsverduistering.  Er is hier elke avond maansverduistering als ik mijn grijze coupe inruil voor mijn blauw mutske! Ik hoop dat jullie tegen een grapje kunnen hé. Lachen is gezond toch!

Zeg, geniet nog van jullie zaterdagavond en morgen gezond weer op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten