dinsdag 5 mei 2015

Surprise! Verrassing!

Surprise! Surprise? Misschien voor de meeste volgers niet meer, want ik heb het al veelvuldig rond ge-sms' t. IK BEN THUIS .... JA THUIS ... dat is niet waar mijn Stella staat, maar waar mijn hart ligt.

De reacties gingen van ... meende gij dat, wow, super, fantastisch, onvoorstelbaar!
Anderen vinden mij eerder een 'specialeke'. Ben ik ook hoor! Luc zei eveneens: 'Gie zie mie der eentje weie!'
Wat moest ik daar nog doen? De wondverzorging en enkele dagen een spuitje tegen flebitis kunnen thuis ook. Dafalgan kan ik nog zelf uit het doosje halen en hoeven niet in zo'n plastiek potteke.
Vrijdag efkens terug om de helft van de nietjes te verwijderen. Dat zijn er nogal wat, ik zou ze eens moeten tellen.
Iedereen (inclusief mezelf) op die manier verrassen is toch niet erg hé. Het is inderdaad snel gegaan, ik ben nog geen week geopereerd (6dg).
Men zou zich bijna schamen voor zo'n verloop. Het zou me niet verbazen dat er zijn die gaan denken dat ik overdreven heb vooraf. Maar geen enkel woord of gevoel van angst was gefantaseerd. Wij hebben bange uren beleefd. Het is gewoon een wonder.

Dit zal ik nu toch niet meer kunnen overtreffen en ge moet geen straffere dingen meer verwachten. Als ik jullie kom vertellen dat ik zwanger ben, dan mag je zeggen: Ge zwanst!



Vele fantastische, super lieve groetjes uit Koolskamp,
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Marleen, maak je nu toch geen zorgen over wat sommige mensen er in het slechtste geval eventueel, mits een klein beetje overschot aan slechte wil, misschien zouden kunnen van denken. Moeilijke zin hé, speciaal gemaakt voor de moeilijke mensen en ja, laat ze maar eens nadenken vooraleer ze commentaar geven! GENIET gewoon van het "WONDER"!?
    Maar vertel eens, met al die nietjes in je buik, werkt dat niet als een magneet? Wijst je hoofd dan niet naar het noorden...zoals een kompas? Laat je niet zot-draaien hé.
    Wij zijn gewoon en gemeend super blij voor jou, Luc, de kinderen, en de kleinkinderen, dat het allemaal zo verlopen is! Je bent dan inderdaad misschien wel een "specialeke", maar doe het nog maar een beetje rustig aan hé. RELAX RELAX RELAX !!! KEEP COOL en geniet er van!!!
    Nog een verder spoedig volledig herstel en tot schrijfs...!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bah neen Wilfried ik maak me geen zorgen. Het kwam plots bij me op. Het lijkt ook onwaarschijnlijk hé.
      Neen, neen, mijn hoofd draait altijd naar het zuiden, naar de zon. Steeds of meestal toch positief en goedlachs! Dat laatste zou je moeten weten. Ik voel beetje per beetje beterschap. Het meeste last heb ik van mijn lenden, van al dat rusten.
      Tot later, groetjes aan Yi.

      Verwijderen
  2. Luc en Christine6 mei 2015 om 11:47

    Ja we vallen van de ene verbazing in de andere, maar positief hoor en dat maakt ons bijzonder opgewekt. We zijn er dagelijks mee bezig, al hebben we elkaar al lang niet meer gezien, maar .... ik weet niet hoe het komt , ik voellde me ergens een beetje betrokken( misschien heeft het feit dat we destijds samen begonnen zijn , er iets mee te maken )
    Fijn fijn fijn , ik heb er geen woorden meer voor, en ... doe zo voort, maar rustig aan. Moederdag wordt heel speciaal.

    Luc en Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ge betrokken zijt omdat je er ook in geloofde en dat dit nu bevestigd is. En ook natuurlijk van vroeger.
      Mijn vriendin was hier nog vandaag en ik zei het haar ook nog:'Subiet geloof ik mijn eigen verhaal niet'. Als het een wonder is, waaraan heb ik dit dan verdiend en een ander niet?
      Groetjes

      Verwijderen