donderdag 19 maart 2015

Verwacht bezoek

Normaal gezien zou het vandaag een drukke dag worden. Deze voormiddag zou mijn allerliefste neef langskomen. Reeds 2 keer verplaatst en nu was hij wel ziek zeker. Na de eerste chemo had hij tanteke ook al komen oppeppen, maar deze keer wil het maar niet lukken. In de namiddag was er opnieuw visite gepland, ook ziek!  Natuurlijk is het beter dat ik met geen virussen of andere vieze beestjes in aanraking kom, maar ik vond het spijtig. Ik had deze morgen vroeg al cakejes gebakken en die mijn baksels al geproefd heeft, kan vertellen dat die zowel in de voor- of namiddag smaken. Dus, wie zich geroepen voelt, steeds welgekomen hé, ze zitten goed bewaard in een Tupperwaredoos. (Oei, sluikreclame)
En  Ivan en Sofie, niet getreurd, volgende week bak ik wel wat anders, zolang ik me maar goed voel ...
Tot morgen of tot op de koffie hé!

2 opmerkingen:

  1. Mmmm, ik zou wel willen genieten van de overheerlijke baksels van jou, maar helaas, ik ben momenteel ook in beslag genomen door een kolonie vieze beestjes die het blijkbaar zó goed hebben dat ze er geenszins aan denken te verhuizen.
    Die foto's van de kids: wat een schoon mannekes zeg! Gewoon schattig.

    Groetjes, fijn weekend en tot de volgende
    Zoen van op afstand x
    KB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoen ontvangen, was vrij van beestjes. Kan de kleine ventjes ook niet vastpakken momenteel. Potverdikke!
    Groetjes en goe weekend hé.

    BeantwoordenVerwijderen