dinsdag 27 oktober 2015

Jarig

Hieperdepiep hoera, een gelukkige verjaardag Marleen !
Het is niet van mijn gewoonte dat ik zelf uitpak met mijn verjaardag,  maar dit jaar maak ik een uitzondering.
Vandaag was het toch één van de mooiste verjaardagen tot hiertoe. Niet dat er zo gefeest of gevierd werd, dat deden we zondag reeds, en we houden nog iets in petto voor het weekend.

Ik ben een trouwe Radio2-luisteraar en deze week hebben ze het over leven en dood. Er vielen me vooral een paar getuigenissen op van mensen waarin ik mezelf herkende. Het was niet bepaald het onderwerp waarop je om de haverklap een vreugdedansje plaatst. Het deed me wel beseffen wat een geluksvogel ik ben.

Van een geluksvogel gesproken ... werd ik vandaag toch weer niet verrast met een mooi boeket dat afgeleverd werd aan de voordeur. Weeral van die lieve collega's. Ik voel me echt geliefd hoor of zou het zijn zoals Luc grapte: 'Misschien zijn ze wel blij dat je er nog enkele maanden ziekteverlof bij kreeg?' Maar dat geloof ik niet!

Bedankt aan iedereen voor de talrijke wensen en voor de kaartjes.

Een supergrote knuffel en wel duizend kussen,
Marleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten