woensdag 30 december 2015

Eindejaar

2015 ... een bewogen jaar, een jaar om vlug te vergeten of misschien om nooit meer te vergeten. Ik kies voor dit laatste. Ik heb in dit jaar heel veel liefde mogen ontvangen.
Echte vrienden bestaan en komen je tegemoet als het eens wat slechter met je gaat.
Een lach en een traan ... samen ertegenaan!

Ik sla de laatste bladzijde van dit jaar om met volgende tekst ....

Life isn't easy,
and never will be.
But always remember,
you've got some friends,
and one of them is ME!





5 opmerkingen:

  1. Wilfried en Rita1 januari 2016 om 20:27

    Ook vele wensen die in vervulling mogen gaan in 2016.
    Geniet van de kleine en grote dingen.
    En een mooie foto je straalt
    grtjs Wilfried en Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ik ben verrast door jullie reacties. Ik dacht niet dat iemand nog ooit op mijn blog keek aangezien er niet veel meer op post. Dus toch ...
      We genieten vooral van de 'kleine' dingen nu.
      Ja he mooie foto. Het was aan zee met Thiebe tussen oma en opa.
      Vele groetjes en tot ziens eens. Xxx

      Verwijderen
  2. Luc en Christine2 januari 2016 om 17:14

    Hoi Hoe gaat het ermee? Blij je te zien . Laat maar eens wat van je horen of lezen via mail.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Luc en Christine, ook hetzelfde ... verrast.
      Het gaat goed hoor met me. Ik start volgende week met reactief, dit is in het Az Delta en bedoeld voor lotgenoten om dus terug wat
      'actiever' te zijn. Fitness, aquagym enz. Ik moet ook nog afwachten wat het juist inhoudt. Ben benieuwd.
      Zeg ook tot ziens hé en een super en gezond 2016!
      Xxx

      Verwijderen
  3. Heel, heel, heel veel te laat of toch niet? Ik dacht dat je blog afgesloten was tot ik er vandaag eens inlogde. Surprise, dat ding staat nog open! Bij deze, een heel late nieuwjaarswens voor 2016, maar in elk geval de eerste voor 2017!!! APPY NEWYEER8

    BeantwoordenVerwijderen