maandag 29 februari 2016

Morgen ... super tuesday!

1 maart 2016 ... super tuesday!
Wat kunnen mij bij God de presidentsverkiezingen in Amerika schelen, mijn super tuesday zal geen hoofdpunt in het journaal vormen. Het zal hooguit de plaatselijke pagina (lees mijn blog) halen.
Daarom voor mij niet minder, zeg maar héél belangrijk! Een goed jaar geleden nam ik met veel pijn in het hart afscheid van de werkvloer, niet van mijn collega's, want die heb ik geen jaar moeten missen.
Morgen stuur ik mijn stalen ros terug richting Roeselare naar mijn vertrouwde habitat. Blij er terug bij te horen. Dit moment heb ik nooit of te nimmer zonder kans tot slagen gezien, alhoewel dit niet zo evident leek.
Raar dat deze 'terug naar het werk'dag zo'n mijlpaal in mijn leven wordt, gezien ik op een leeftijd gekomen ben dat velen aan hun laatste werkdag toe zijn.

Gisteren heb ik samen met mijn familie dit jaar afgesloten met een etentje en een gezellige namiddag samen. We hebben er een goeie op gedronken, zie hieronder. Ik heb ervan genoten, ja, ja, ook van het aperitief ...
De foto's hebben nu wel niet de juiste belichting,  maar ik vind dat ik er goed uitzie, nietwaar? Weliswaar een kleine 10 kg teveel, maar wie maalt daar nu om?

Mogelijks wordt dit de laatste pagina van mijn blog of misschien toch niet? Ik zei het eerder al dat ik absoluut niet gezegend werd met schrijversbloed, maar het heeft wel iets zo je lief en leed delen met het www.
Het was voor mij vooral een uitlaatklep. En voor sommigen onder jullie een toeverlaat en steun. Ik richt me nu speciaal tot deze laatsten.

Surviving cancer is not the end of a gruesome story,
It is the beginning of a beautiful one!






Nog een reuzeknuffel aan alle trouwe lezers, blij dat jullie er bij waren!
Marleen



2 opmerkingen:

  1. Hallo, stel het goed morgen op je eerste werkdag. Geniet van de collega's en de koffie-pauze-klets-babbel. Hopelijk is je tong intussen niet vastgeroest tijden het voorbije jaar...haha. Heb je de harde schijf in je kopke al "gedefragmenteerd", of was het van meet af aan "formatteren"? Dan ben je klaar om er morgen alle wijzigingen in te pompen. Maar ja, je hebt al voor hetere vuren gestaan hé...! Oh ja,je blog, ik was blij er bij te mogen en te kunnen zijn! Nog een extra knuffeltje en slaapwel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tong nog ok! Harde schijf is nog aan t defragmenteren ....
      Wilfried, ik was echt blij deze morgen dat ik er terug bij hoorde. Veel heeft het nog niet opgebracht, donderdag zullen we eens kijken hoeveel dat koppeke nog aankan. Dikke kus.

      Verwijderen