woensdag 15 juli 2015

Gearriveerd!!!



Hoera, ik heb mijn eindbestemming bereikt. Ik zal nog wat moeten bekomen van die lange reis en denk er nu nog niet onmiddellijk aan om ervan te genieten, maar enfin het is  gelukt.

Zie hier ... dit was nu echt mijn laatste  druppel van dat vies spul. En ik zweer, ik raak geen druppel meer aan. Althans dat hoop ik toch. Van deze 'druppels' wordt men niet vrolijk, tipsy of zelfs een beetje babbelachtig. Je wordt er enkel moe en ziek van, alhoewel ik dat ook nog gehoord heb van ander door menig man of vrouw, afgezworen spul.
Gelukkig hebben ze ook veel goed werk geleverd en ben ik deze in plastiek zakskes verpakte vloeistof ook heel dankbaar.
Laat ze nu maar hun laatste werk verrichten en ik zal me vanaf heden concentreren op herstel en leukere dingen.




Ik laat jullie verder wel nog iets weten, maar nu ben ik echt aan rust toe.

Vele dikke knuffels en bedankt voor jullie kaarsjes vandaag hé!

Marleen


6 opmerkingen:

  1. goed zeg.aangekomen op bestemming,nu uitrusten en de zomer tegemoet.goeie revalidatie Marleen.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik moet nu vooral rusten, want ik voel het langer en meer in mijn lijf hangen. Gelukkig kan het zich nu terug herstellen. Grtjs

      Verwijderen
  2. Hoera!!! Hoera!!! Hoera!!! Eindelijk de eindmeet. Maar zoals bij de meeste sportievelingen komt er nadien altijd een periode van relax en kalm-aan-actie! Laat je laatste druppels nu maar hun werk doen en ik hoop dat je die inderdaad nooit meer hoeft te "drinken"! Er bestaat beter op de wereld hoor, zelfs met bubbelkes... Geniet van een welverdiende rust. Laat het nu allemaal maar een beetje bezinken. Tijd om nieuwe plannen te maken voor een volgende reis, maar dan wel van een totaal andere aard!!! Eéntje om echt van te snoepen, of doe je dat niet meer..."snoepen"? Lieve groetjes en tot later eens. Super knuffel op het succes en op je volharding. We wisten dat het je zou lukken. Slaap zacht nu en sweet dreams...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor al die lovende woorden. Ik denk niet dat het aan mij lag dat ik de eindmeet haalde. Je kan gewoon niet anders. Dankzij de talrijke steun was het gewoon wat draaglijker. Ik ben in elk geval zeer ontroerd hierdoor. Binnen een 2-tal weken zal ik opnieuw wat meer op mijn positieven zijn en terug wat kunnen genieten en vooral genieten dat het voorbij is. Ja snoepen !?!
      Dikke knuffel terug! Tot ziens hé.

      Verwijderen
  3. hoera! het is gelukt ! de kaars heeft haar werk gedaan ze brand nog dus hopelijk werkt ze nog dat je niet te lang slecht bent! rust maar goed en dan met nieuwe moed nieuwe plannen!! je hebt dat goed gedaan dikke knuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals ik hiervoor al zei, het is me gelukt vooral dankzij jullie steun. Ook mijn grote dank voor je vele kaarsen. Ik kreeg ook een mail van die vrienden van wie de kaars verleden week uitdoofde, maar deze week niet. Ze wist al dat het gelukt was, enkel daar aan. Fantastisch toch. Voor jou ook een dikke knuffel terug!

      Verwijderen