dinsdag 7 juli 2015

Laatste etappe

Hallo lieve volgers, ik ben er helemaal klaar voor. Morgen start ik met goed opgeladen batterijen aan het laatste traject van mijn reis. De 'onbekende' bestemming is in zicht. Het ziet er goed uit. De volgende dagen zal ik waarschijnlijk nog te maken hebben met een kleine tegensputtering van mijn carrosserie, maar wat wil je van deze 'oldtimer'. Alhoewel ik niet te klagen heb van mijn klassieker.
Samen met jullie en vooral dankzij jullie steun heeft mijn lichaam het niet aangedurfd om te falen. 'Ik kan dit niet' staat niet in mijn woordenboek. Pas op, ik beschik nochtans over een hele dikke Vandaele hoor.

Sedert gisteren ben ik nu ook nog de minder trotse drager van 2 koortsblazen op mijn bovenlip. Dat is lang geleden. Het zal een beetje te maken hebben met vermoeidheid de laatste dagen. Zie er komt toch roest op de carrosserie.

Tot een dezer dagen en alvast bedankt voor de ondersteunende berichtjes van de laatste dagen.

Dikke kus,
Marleen

1 opmerking:

  1. Alle hoop op morgen, maar morgen is nu reeds voorbij, de hoop vervlogen.
    Die koortsblaren zijn zeker een voorbode geweest. Je lichaam dat vecht, net zoals jij. Blijf maar geloven in je eigen woordenboek..."Ik kan dit niet" staat er duidelijk niet in! Yes you can! Winnen zal je, ook al zit het even tegen. Kaarsje brandt terug voor jou laatste etappe, al moet het nog een week duren.

    BeantwoordenVerwijderen