donderdag 25 juni 2015

Terug de 'oude'

Hallo, hoi, hey, ik ben er terug en zoals ik beloofde ... met beter nieuws.
Sedert gisteren is het terug bergaf. Ik bedoel natuurlijk dat het beter gaat, bergaf met de misselijkheid, bergaf tijdens mijn rit.

Ik voel me meer en meer terug de oude van 3 weken geleden. Ja die van verleden jaar zal nog een tijdje op zich laten wachten.
Gisterennamiddag hebben we terug genoten van het gezelschap en de wateractiviteiten van Louis.

Vandaag kreeg ik 2 collega's op de cola-klets. Dat gaat altijd veel te vlug voorbij. Zo houden ze mijn zin om er terug bij te zijn op peil. Ik ben blij dat ik dit niet moest aflasten, alhoewel de deugnieten niet aan mijn lijn gedacht hebben. Ja, ze weten waarmee ze me in de verleiding kunnen brengen... een hele doos manons van L....... (geen reclame). Ik zal ervan genieten, maar met mate.
Merci ook collega's voor het zoveelste kaartje. Ik hou van jullie!
Ik verdien zoveel verwennerij niet.

Vele groetjes en dikke kussen aan iedereen.
Jullie doen me nog steeds plezier met een reactie, smsje, mailtje, fb-berichtje ...


5 opmerkingen:

  1. Luc en Christine27 juni 2015 om 11:35

    oei, ik mag je blog niet uit het oog verliezen. Ik as efkes niet mee en dacht dat je geen nieuws had, en wat voor nieuws...Maar gelukkig is het weer beter en de kaarsjes blijven we branden hé. Weldra de laatste rit van de grote tour en misschien valt die beter mee dan je denkt. Het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn , vind je niet? Wij blijven zeker op post, tot gauw en hup hup marlene, hup hup met die benen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zopas genoten zè van een heerlijk ruikende douche. Ben terug halfweg tussen 2 cols. Nu wat extra energie opdoen hé om de laatste duw te geven. En dan ... hup Marlene.
      Grtjs en tot ziens nog ne keer hé

      Verwijderen
  2. Hallo, dag verwend nest! Heel blij te lezen dat je weer op dreef bent. Het was precies een lastig klimmetje hé enkele dagen terug, maar na berg-op is er altijd berg-af! Laat je maar gaan dus tot op de meet. En wat die manons betreft, ik wil me altijd wel opofferen hoor als ik je daarmee kan helpen!
    Ah ja, ik ben ook terug van mijn Hotel, en alles is OK. Nu nog een kleine herstelperiode. Zo zie je maar hoe twee krakende karren elkaar vooruit kunnen duwen hé. Stel het goed op je laatste kilometers en geniet nadien van een welverdiende vakantie aan 't zèètje! Knuffel van ons beide.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heylaba, verwend nest? Ja, ja t is waar. Ik ben bijna beneden, tju toch en ik heb ne hekel aan klimmen, maar nog meer aan tegenwind. Dankzij de rugwind van jullie heb ik daar gene last van.
      Das toch raar hé Wilfried dat die manons me nu juist toch smaken, maar ge moogt altijd komen helpen zulle.
      Fijn dat het goed met je gaat.
      Knuffel terug ... ontvangen?

      Verwijderen
    2. Jaja, knuffel ontvangen. Ik krijg het er al warm van, of ligt het toch aan de buitentemperatuur?

      Verwijderen