dinsdag 17 maart 2015

Bezoek

Het slechtste is duidelijk terug achter de rug. Ik voel me zeer goed, toch gezien de omstandigheden.  Deze namiddag kreeg ik bezoek van 2 woensdagweightwatchersavond vriendinnen. Bedankt voor het mooi boeket. Heb vanmiddag een snelklaar appeltaart gebakken om de koffieklets wat zoeter te maken. Ah ja, zij moeten ervoor zorgen dat ik straks als ik terug naar de bijeenkomsten ga, nog bekende gezichten tegenkom. Dus, niet te snel afvallen hé dames!
De postbode bezorgde me terug een lief kaartje, straks wordt de kast nog te klein.
Oei, vijf uur en we hebben nog niets om de afbakbroodjes mee te beleggen vanavond. Normaliter neem ik mijn grote zwarte ros van stal en rij ik onbeschaamd voor zoveel luiheid 300 meter verder naar de plaatselijke beenhouwer. Nu deed ik dit te voet en genoot ik met volle teugen van de stralende zon. Onderweg nog een bezoekje gebracht aan een lotgenoot. Ze was blij me te zien en we hadden een gemeenschappelijk onderwerp hé. Bleek ook dat ze vandaag een tablet gekregen had via een abonnement op de krant, maar kan er niet mee werken. Dus, terug werk voor de boeg! Zo kan ik nog iets zinnigs doen voor een ander. Iedereen content.
Seniorfocus was juist aan de lijn met Luc toen ik terug thuis arriveerde. Gelukkig, stel je voor, zo aan iedere straatlantaarn van Ardooie en omgeving een selfie van mij? Brrr, ik mag er niet aan denken.
Allez, hopelijk kwam er bij sommigen onder jullie toch een glimlachje tevoorschijn, wat mijn bedoeling steeds is en kunnen jullie er weer tegen tot morgen. Ondergetekende alvast wel.
Groetjes, Marleen


2 opmerkingen: