donderdag 5 maart 2015

Muiterij

De " muiterij" is aan het uitbreken denk ik.  Niet zo'n opstand op een of ander piratenschip hoor. Dat lijkt mij veel te avontuurlijk. Alhoewel met Orlando Bloom aan mijn zijde, zou ik het er misschien wel op wagen.
Neen, voor de west-vlamingen .... ik begin te "muten" - vertaald voor de rest van het Vlaamse landsgedeelte: mijn haarverlies is gestart. Ik vraag me alleen nog af,, hoe rap.zal dat nu gaan? Er is dus een kans, als je me een volgende keer ontmoet, dat ik zo'n pas van de kapper-kapsel heb.
Vandaag in de Colruyt, de verpleegster ontmoet die me 2 weken geleden begeleid heeft doorheen mijn eerste chemo-dag. Echt waar, ik zou zeggen, een crème van een mens geknipt voor de job. Ze kampte met een dilemma,  ze moet nl. weldra de keuze maken voor de dienst waarop ze verder wil naar aanleiding van de fusie van het AZ Delta. Onze ontmoeting zag ze als het lot en het hielp haar weer een streepje verder. Voila zè,  is dat mijn goeie daad voor vandaag?
Vanavond terug verrast door een bloemist voor de deur. Prachtig boeket, vergezeld  van een lief kaartje en een dikke knuffel! Die knuffels, daar heb ik het meeste nood aan....
Mensen toch, het zijn de kleine attenties die het hem doen!






1 opmerking:

  1. een bloemetje doet altijd deugd he,geniet ervan en o naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen