maandag 2 maart 2015

Maandag

Maandagmorgen kwart over acht (komt dit niet uit een of andere songtekst?), ik neem een douche ... oei, wat pijn aan mijn haar.  Ja, wat wil je, het is maandagochtend. Gisteren er zwaar tegenaan geweest? Zou het van die Martini komen die ik 's middags als aperitief genomen heb? Je moet de mensen uit de horeca toch ook iets gunnen, 't is voor hen ook zondag. Of van dat stuk lekkere speculoostaart, welke was meegebracht door mijn bezoek gisteren? Dank je wel Carine. Of is het te wijten aan de pralientjes die er nog bovenop kwamen? Ik denk niet dat elk van voornoemde zaken er iets mee te maken had. Dit zal zich wreken op mijn weegschaal, maar niet op mijn haar.
Ik heb een licht vermoeden dat de kans bestaat dat ik deze week afscheid zal moeten nemen van mijn eerbiedwaardige grijze haren. Dit was nu juist hetgene waarop ik het meeste fier was en waar de natuur mij gunstig gezind bleek. Krullen had ik nooit van nature, maar met een paar rolletjes en de hand van een goeie kapster werd dit ook opgelost. Waar is de tijd?
We zullen zien, ik weet dat het komt en het hoort er nu eenmaal bij.
Salukes en tot morgen!






3 opmerkingen:

  1. dat is met veel plezier gedaan! en ze heeft mij ook gesmaakt he!! dan mag je effkes aan niets denken en de taart laten smaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was lekkere taart,dat is reserve voor als ge eens minder trek hebt.gemoet dat zo zien .als het smaakt,waarom dan niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, Marleen. Ik heb weeral voldoende reserve opgebouwd hoor. Kan er weer tegen. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen