woensdag 11 maart 2015

Welness

3 weken geleden kreeg ik een tegoedbon voor een dagje welness. Afspraak vandaag. Jaja, wat dachten jullie wel? Ik ga het ne keer in geuren en kleuren vertellen.
Bloedafname staat als eerste op het programma.  Dit om te zien of ik voldoe aan alle gestelde criteria om mijn dagverblijf te verantwoorden.
Daarna genoten van een gezichtsmassage, gevolgd door een gelaatsverzorging. Dit alles dankzij de vrijwillige bijdrage van Roos. Zalig! Dank u Roos!


Ah, ze zijn er met mijn aperitief (baxtertje tegen misselijkhied), vergezeld van 2 piepkleine amuses (pilletjes tegen allergische reacties). Tijd voor het voorgerecht. Heb niet te kiezen van de kaart, enkel dagmenu beschikbaar (nog een baxtertje tegen allergische reacties).
Elve en twintig, tid voe een pinte ... zeggen ze, maar 't is al tijd voor het hoofdgerecht.
Ik doe er 3 uur over en dan zeggen dat ik ne rappe eter ben.
Na een kwartiertje spoelen mag het dessert al opgediend worden. Zo'n grote zak om 2 uurtjes van te genieten. Mijn smaak is volledig weg denk ik. Smaakt dit nu naar tiramissu of chocolade moelleux, of is het eerder warme appeltaart met vanille-ijs, overgoten met een vleugje warme caramel? Om halfzes is ook deze degustatie verlopen.
Nu alles nog een twintig minuten laten doorspoelen en dan de port-a-cath terug gebruiksklaar maken voor een volgende afspraak op 1 april. Zou ik er in lopen , of gaat hier toch niet over een veel te vroeg geplaatste aprilgrap? Ik zal eerst nog de zwarte kat uit de boom kijken aanstaande vrijdag hé.
18.00 uur, missie volbracht, terug huiswaarts, het was een lange dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten