woensdag 18 maart 2015

Glimlach

De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft!



8 opmerkingen:

  1. Marleen
    ja zo is dat,je hebt prachtige kleinzonen hoor.geniet maar van ieder moment.ze komen rap groot!
    groetjes.MC



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen we vooral, de foto van Thiebe is van deze morgen (bokes met choco). Deze va Louis en Emile van verleden week in de Vogezen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Hoy Marleen, ja ik was een paar dagen achter op je reis... tot ik las over je wellness, je aperitiefjes, je nieuwe look enz, enz...! Blij te horen dat je reis goed verloopt! Alhoewel, een lekke band is niet te voorspellen hé. Verrassend hoe je omgaat met al die nieuwe ontdekkingen op je reis. Je zegt wel (schrijft wel...) dat je geen vlotte pen hebt, maar als je je pen nu en dan eens tegen je tong duwt zal de inspiratie wel vanzelf komen. Ikzelf kan het ook beter zeggen dan schrijven...haha!
    Geweldig toch hoe twee krakende karren elkaar kunnen ondersteunen tot een super bolide! Jaja Lucske, ik heb het ook over jou. Als ze eens een nieuw gezegde nodig hebben voor de reeks " liefde is", wel dan moeten ze maar eens bij jullie komen, ze zullen het rap weten! Allez, 'k zin ribbedebie... m'n bedje roept alsook mijn andere helft... of moet ik zeggen mijn ander vierdeke...haha! Saluukes en tot schrijfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gezegd Wilfried van die lekkende band. Ik heb hem ondertussen terug opgepompt. Groetjes aan Yi hé en geniet van jullie dagen samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige foto,s van uw kleinkinderen.wat een schatjes.daar doen we het voor he!Dat is heel wat waard!gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilfried en Rita19 maart 2015 om 18:30

    Hallo wat zijn jullie kapoentjes verandert en gegroeid zeg
    het zien er engeltjes uit,maar het kunnen ook wel eens bengeltjes
    zijn en dat vinden oma en opa leuk
    grtjs en bedankt voor jullie kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan en hopelijk heb je genoten van je verjaardag? Nog ne dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen