zaterdag 14 maart 2015

Dag 4 - episode 2

Sorry mensen, geen leuk of spannend verhaaltje vandaag. Ik ben niet echt in de mood. Ongeveer hetzelfde als drie weken geleden, geen zin eten, moe ... Zo hier en daar voel ik kleine pijnscheutjes, waarbij ik me afvraag waar die vandaan komen. Had ook een dipje deze morgen. Slechte nacht gehad. Zie, ik ben ook niet altijd even sterk, maar morgen moet het beter zijn. Dus, ik zal hier maar stoppen, want ik wil hier vooral positieve dingen neerpennen en het aangenaam om lezen houden.
Nog een goeie zaterdagavond, doei!

4 opmerkingen:

  1. oei!! hopelijk voel je u vandaag wat beter! hier een dikke duim en een dikke knuffel!!! en het kaarsje blijft hier branden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben wat beter, goed geslapen .... mijne moraal is wel nog niet goed. Misschien wat kleine klusjes en verstrooiing zoeken. Big hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilfried en Rita15 maart 2015 om 13:08

    zoek maar verstrooiing misschien eens langs gaan bij je schatjes van kleinkinderen een dikke knuffel van hen en je voelt je zo al veel beter.
    veel sterkte en grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, maar bij Evelien zijn ze een beetje ziek, niet erg, beetje snot maar toch te riskant. Moet het doen met Skype. Dat komt er dan ook nog bij. Zwak moment nu zeker. Zal wel beteren. Dikke knuffel terug!

    BeantwoordenVerwijderen