zondag 1 maart 2015

Complimentendag

Mag ik jullie complimenteren met het feit dat jullie zo'n fijne vrienden zijn! Ik besef dat ik er niet alleen voor sta, daarvoor mijn welgemeende dank.
Complimentendag ... weeral iets nieuws uitgevonden om de commerce te doen floreren? Neen, volledig mis, een complimentje kost je niks, je hoeft het zelfs niet te verpakken. Liever niet zelfs, want het moet puur en oprecht zijn, zonder te veel franjes.
Ik betrap er mij op dat ik er ook nog geen gegeven heb vandaag. Bij deze heb het toch wat goedgemaakt hoop ik.
Aan de nationale stoofvleesdag heb ik wel al meegewerkt hoor. Wat dacht je, het gaat natuurlijk over smoefelen. Deze middag, voor het terug huiswaarts keren,  mij laten verwennen en de voetjes onder tafel geschoven voor een portie stoofvlees met frietjes. Meer moet dat niet zijn. Het heeft in elk geval gesmaakt.
Voila zè,  we zorgen ervoor dat we morgen nog iets kunnen vertellen hé.
Nog een leuke zondagse avond en tot morgen.

4 opmerkingen:

  1. Marleen, het grootste compliment is vandaag ( en trouwens niet alleen vandaag) wel voor jou.
    Compliment voor je blog, je goed humeur, je vechtlust.
    Het doet me ook deugd te lezen dat ook je eetlust er weer is. Want geeft toe, dat is toch altijd weer genieten.
    Ik heb ook genoten van de stoofvlees-frietdag vandaag. Zonder puntjes tellen! Dat moet kunnen nu en dan.
    Hoe ouder je wordt, hoe meer je geniet van kleine dingen. Toch? Mag ik je deze week veel kleine fijne momenten wensen? En dat klinkt veel meliger dan ik ben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carina, ge moest eens weten wat ik vandaag allemaal naar binnen heb gewerkt, niet om fier op te zijn hoor. Het gevaar is nu dat ik, zoals ik eerder schreef, wat te rap toegeef aan mezelf.
    Jammer dat velen eerst iets moeten voor hebben vooraleer de kleine dingen te weten te waarderen. Zoals ik, ik ben nu zo gelukkig met iedere klein contact dat ik met velen heb via deze weg.
    Bij die kleine dingen die je me toewenst, zit daar wat inspiratie voor mijn blog ook bij? Zal die van doen hebben hoor.
    Vele lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christine V.O.S.2 maart 2015 om 18:05

    Ja er stond hier ook friet met stoofvlees op de menu! lekker hé?
    Marleen , zie je we hebben het gevonden , maar het zal wel meestal via mail zijn hoor .
    Nog vele groeten en..... ook voor Luc een verder goed herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah Christine, ik heb ondertussen jouw mail beantwoord hoor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen