dinsdag 10 maart 2015

Vuurproef


Ik heb de vuurproef voor mijn nieuwe look met glans doorstaan en voel me nu wat geruster.
Deze morgen was de zon al vroeg van de partij en lokte ze me naar buiten. Komaan, vlug nog wat energie opdoen voor je aan je 2de klim begint, fluisterde ze in mijn linker oor. Dinsdag, marktdag .... goed meegenomen dus en dat kan ik dan ook nog eens kombineren met een bezoekje aan de collega's.  De ultieme proef. Normaal gezien, zo zijn ze wel,  zullen ze het me wel zeggen als 't niet goed is. Hé A..... 'k noeme geen namen, t is te delicaat!
Jammer dat er zo'n flauwe bezetting van de dienst was. Ik ga zo gauw mogelijk een nieuwe kans wagen, want ik vond het zeer spijtig dat jullie er niet waren.
Het werd een drukke dinsdag. Deze voormiddag een verzoekje voor een bezoekje moeten  annuleren wegens op verplaatsing. Deze namiddag achtereenvolgens schone broer en nog schonere zus op bezoek gehad, gevolgd door een lieve, stoere "biker chick". Ik was aangenaam verrast en zal straks slapen als een roos (niet vergeten, met een blauw mutsje op).
Zeg, morgen duimen hé allemaal en niet vergeten nu en dan ne keer te zwaaien langs de kant van de weg van mijn 2de  traject van deze reis.
Salukes en tot morgenavond zekers....



4 opmerkingen:

  1. Ik duim in ieder geval mee. Veel kracht en moed toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gino, blij je te horen. Ik hoorde van Guido dat je al heel wat beter bent, we waren ook geschrokken hoor. Meermaals zei ik nog, dat verdiende hij toch ook niet. Maar ge ziet hé, waar een wil is, is een weg! Vele, vele groetjes en hopelijk kunnen we er gauw terug tegenaan gaan hé. Thuis op deze manier is alles behalve hoor. Tot schrijfs nog eens.

      Verwijderen
  2. kop op meid... dikke duim xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij houden het hoofd fier in de lucht hé dankzij jullie allen. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen