donderdag 26 maart 2015

Groetjes

Goedenavond, weeral niets te vertellen vandaag, of toch?
Weer een dag voorbij en bijna weekend. Op het einde van de week denk ik telkens,  ik wilde dat nog doen en dat ... Ik wil eerst en vooral mijn kleerkast uitmesten. Ik ben er al aan begonnen (zo'n 5 grote zakken), maar nog een hele lijdensweg te gaan. Wie mij kent,  weet dat dit heel veel pijn doet, iets moeten weggooien.  Ik zal er nog wel enkele dagen over doen, want ik doe het enkel als ik er veel in heb.
Waar ik meer van geniet, dat is zoals deze namiddag van het bezoek. Een hele namiddag wat bijkletsen over vanalles en nog wat en de gasten verwennen met een gebakje of een chocoladesnoepje, daar zie ik nooit tegenop. Zolang ik maar een babbeltje kan slaan voel ik me goed.Tenslotte werd ik ook weer verwend met een leuk lentestukje.
Zie wel hé, als ik begin, weet ik toch iets te vertellen. Interessant of niet? Jullie weten nu toch weer hoe ik het maak, nietwaar?
Saluutjes en misschien tot morgen met meer geleuter. XXX


3 opmerkingen:

  1. Snuif snuif... ik ruik je lentestukje al tot hier! Of bedoelde je de bloemetjes ...haha! Je weet niet wat te vertellen zeg je, maar het doet ons deugd te vernemen dat je je vandaag iets beter voelt!!! Goed nieuws dus en de moeite om ons te laten weten. Laat maar komen je geleuter, wij beantwoorden met hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foei Wilfried, nog niet afgeleerd die stoute trekjes? Geen doen aan zeker?

      Verwijderen
    2. Ja Marleen, je zegt misschien wel "foei"... maar ik ben bijna zeker dat er toch op zijn minst een glimlachje bij was. En dat is juist de bedoeling...haha! Lachen is gezond!!!

      Verwijderen