zondag 15 maart 2015

Nieuwe aanpak

Allez, ik heb zo van die acrobaten-toeren uitgehaald en mezelf een schop tegen mijn kont gegeven vanavond. Kom op meid, krijg ik regelmatig te horen en het is nog waar ook.
Ik heb vorige nacht ook veel en goed geslapen,  het eten lukt terug beter, enkel beginnen vele gerechten meer en meer naar metaal te smaken. Het ijzertekort, waar ik vroeger soms mee te kampen had, zal van de baan zijn geloof ik.
Thiebeke is hier juist vertrokken en dat geeft je een extra boost. Voor alle duidelijkheid, de papa en mama waren ook mee hoor.
Als ik het mag geloven wordt het morgen terug mooi weer, dus laat de zon in je hart ....
Ik wil afronden met een stukje uit de tekst van dit liedje van Willy Somers, niet dat ik fan ben, maar ik vind het gewoon een mooie tekst.

Het strand , de zee, de volle maan
De hemel waar de sterren staan.
Oh het lijkt zo gewoon maar het is toch een wonder.
En ben je soms niet goed gezind
denk aan de glimlach van een kind.
Ja dat maakt je weer blij
ja dat maakt je weer vrolijk.
Het leven gaat zo snel voorbij,
dat geldt voor jou maar ook voor mij...

Vele, vele groetjes en bedankt voor jullie steun! Xxx

4 opmerkingen:

  1. Thiebeke is met veel plezier langsgekomen om zijn oma een beetje op te vrolijken.
    En ook de mama en papa staan steeds voor je klaar waar nodig hé! Een babbeltje met de mama zou nu wat moeilijk zijn, want haar stem is momenteel spoorloos verdwenen... Dikke knuffel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is van alles te moeten herhalen voor Claude hé. Verzorg je en dikke knuffel terug xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat wil ik wel eens zien... een schop tegen je eigen kont... straffe madam!!! Maar ja, dat past bij een super-man zoals Luc hé! Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan dat zull Wilfried, maar dan lig iknwel, pardoes oonde grond! Haha

    BeantwoordenVerwijderen