maandag 23 maart 2015

Collega's

Heb ik het niet getroffen zeg, zo'n fijne collega's!
Vandaag moest ik in 't stad zijn en ik kon het weer niet laten een bezoekje aan de collega's te brengen. Groot was mijn ontgoocheling toen ik ze niet terug vond achter de eerste deur rechts (nvdr. daar bevindt zich de cafetaria). Voor buitenstaanders,  ik had mijn bezoek qua timing bewust gepland, kwestie van veel vliegen in  één klap te treffen. Vergadering! Ook goed getroffen dan. Efkens storen dacht ik, chefke zal dat wel niet kwalijk nemen toch? De versgebakken wafeltjes van deze morgen maakten waarschijnlijk de vergadering wat beter verteerbaar.
Ik werd zoals altijd met veel enthousiasme ontvangen, ook in de andere diensten. Van hen krijg ik eveens regelmatig reactie en steun.
Zoals overal onder collega's verloopt het hier niet altijd zonder de nodige botsingen, maar ge ziet, op momenten dat ge ze nodig hebt, zijn ze er wel voor je!

Jullie zijn een superteam Wb Roeselare!!!

4 opmerkingen:

  1. We waren blij je te zien, en de wafeltjes waren superlekker.
    Zend mij maar eens dat recept door.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook blij hoor. Stuur dat recept asap door. Slaapwel!

      Verwijderen
  2. Ja Marleen, die wafeltjes herinner ik me nog goed (van op 't werk...haha)! Super lekker. Inderdaad niet altijd makkelijk hé een bezoekje aan de collega's. Een beetje uit de routine-molen, niet meer mee met de binnenpretjes, of het is toevallig te druk. Alhoewel, het blijft toch leuk. Binnenkort eens binnenwippen dus bij de collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marleen , ik was blij dat je eens binnenwipte in Bz, ook daar zijn we met jou begaan, ik had al veel gehoord maar toch zie en hoor ik je liever life...

    BeantwoordenVerwijderen