maandag 9 maart 2015

't Is gebeurd!

Snif, snif .... deze avond afscheid genomen van mijn haardos. Kun je geloven dat het me eigenlijk niet zoveel deed het moment zelve. Deze namiddag vreesde ik ervoor dat het misschien wat emotioneel zou worden, maar het werd de laatste dagen erg irritant, zodanig dat het een soort verlossing werd.
Nu morgen voor de eerste keer onder de mensen komen. Ik zal waarschijnlijk denken dat iedereen het ziet,  maar niets zal minder waar zijn natuurlijk.
Straks zet ik een mooi aquablauw mutsje op om te slapen.  Sst, verder niet uit het bed klappen hé.
Allez, slaapwel!


2 opmerkingen:

  1. marleen ik duim voor u morgen,zelfs een dikke duim!gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je dikke duim hoor, ik zal er eens aan denken en ne keer glimlachen waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen