woensdag 4 maart 2015

Hallo,

Hallo, ik ben hier nog eens terug. 2 volle weken na chemo zijn voorbij. De pijn aan mijn haar wordt steeds meer uitgesproken. Lekker buiten, haren in de wind  .... absoluut niet aangenaam te noemen. Krijg ik morgen een beginnend patershoofd? Overmorgen? Ik kijk er niet naar uit, maar wil zo snel mogelijk door die fase heen.
Vandaag heb ik niet veel speciaals gedaan, iedere dag lijkt wel een kopie van de vorige.  Enkel heb ik een paar van mijn orchideeën eens een verwenningsarrangement bezorgd. Ik verwacht van hen dan straks een mooie bloementak terug.  Tijd zat om ervan te genieten nu.
Gisterenavond voelde ik terug een kriebel in de keel ... niet opnieuw hé. Ik verzorg mij goed hoor, vooral Luc houdt mij voortdurend in de gaten. Een verkoudheid kan ik nu weeral missen als kiespijn.
Nog een dikke knuffel van mij. Via de tablet is er toch geen besmettingsgevaar aangezien ik een goeie virusscan erop heb. Misschien moet ik dat volgende week eens navragen en kunnen ze tijdens de behandeling een anti-virus installeren.  Er is nog wat plaats over op mijn "zachte" schijf..
Big hug!!!!





1 opmerking:

  1. Laat het verslaan van virussen maar aan ons over...
    Dikke knuffel terug!

    BeantwoordenVerwijderen