dinsdag 26 mei 2015

Blij, blij, blij ....

Klappen in de handjes, blij, blij, blij.... Thiebe die was jarig en dat vierden wij!
Zondag was hier (wegens een bouwwerf thuis) het verjaardagsfeestje van onze kleine kapoen. Reeds 1 kaarsje op zijn taart en sinds verleden week ook 1 tandje in zijn mondje.
Lekkere taart hoor, maar Thiebe wilde er niet van proeven, neefje Emile des te meer.


Ik heb echt genoten van die twee kleine pagadders. Chocolade overal ... maar daar maken we ons niet druk om, integendeel, we hebben 'smakelijk' gelachen.

Morgen terug andere koek. De start van een nieuw hoofdstuk in mijn strijd. De laatste obstakels op weg naar een 'happy end'.
Het zal straks gedaan zijn met chocoladetaart en al dat lekkers. Mijn weegschaal begint te protesteren.  Begin februari zeiden de dokters en verpleegkundigen me: 'Nu niet aan je dieet denken en alles eten waar je zin in hebt. Zin in een taartje? Wel dan eet je een taartje.'
Jongens, zoiets mag je me nooit meer zeggen hoor. Ik heb altijd zin in een taartje of zoiets.
Maar daar ga ik me ook geen extra zorgen over maken.

Allez, dat zal 't weer zijn voor vandaag en morgen zijn we er misschien terug met meer nieuws.

Wordt vervolgd ....

Dikke knuffel allemaal!
Marleen

2 opmerkingen:

  1. Hallo, moet er nog chocolade zijn...? Smulpaap! Groot gelijk hoor, maar nu even de rem er op. Morgen de start van een nieuwe etappe in je reis. Zet maar je beste wandelschoenen klaar want 't wordt weer een serieuze klim.
    Klaar voor de eindspurt? Wij zijn er klaar voor met onze duimen en een kaarsje natuurlijk. Hou je goed Marleen zoals gewoonlijk, niet plooien hé! De eindmeet in zicht geeft een extra boost om er nog eens extra voor te gaan. Tanden op elkaar dus (niet te hard ook hé...) en hop hop, weg zijn we.
    Hopelijk niet te veel last van de laatste nootjes...(ook lekker met chocolade)
    Lieve groetjes en tot schrijfs. Knuffeltje voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er volledig klaar voor Wilfried! Met de tanden moet ik voorzichtig zijn hé kwestie van breekbaar. Chocolade kan ik laten smelten op de tong. Mmmm.
      Zoete groetjes,
      Marleen

      Verwijderen