maandag 11 mei 2015

Rust!

Vandaag ben ik moe, meer dan de vorige dagen. Misschien moet ik wat meer rusten. Gisteren gingen we nog vóór de kippen op stok, nog vóór 21 uur. Dat zou toch moeten volstaan.
Deze  voormiddag gingen de rest van de nietjes eruit en mijn rits kan zich stillekens aan terug herstellen.

Ik heb jullie nog niet verteld dat ik me verleden week eens extra verwend heb met een mooi, maar eigenlijk te duur cadeau. Maar wat is geld als je er niet meer bent. Ik heb iets te vieren en deed mezelf een Thermomix cadeau. Zot zijn doet geen zeer!
Hieronder een foto van het hebbeding en het eerste wat het opgebracht heeft.



Vanaf heden zullen jullie het nu en dan eens zonder mijn blog moeten doen, het zal afhangen van eventuele nieuwtjes. Ik kan hier toch moeilijk elke dag dezelfde litanie plaatsen, zo van ... het gaat goed , of ik ben moe, of vandaag deed ik dit of dat ... . Het moet nog wat boeiend blijven.

Nu en dan komt er een update van het verder verloop. Volgende maandag heb ik afspraak met de oncologe en zal ik meer vernemen over de geplande chemo-kuren.

Het zal afkicken worden van de blog, maar ik beloof wel nog verder contact.
Mailtjes, smsjes, bezoekjes blijven meer dan welkom. Jullie hebben hoogstwaarschijnlijk meer te vertellen dan ik.

Ik ben zeer vereerd dat ik zoveel volgers had en kom nu en dan nog eens piepen hé.
We gaan het glas nog eens heffen op de goeie afloop van het grootste deel van deze reis. Ik ben nog niet aan de eindmeet en reken nog steeds op jullie steun. Het volgend traject zal hopelijk wat makkelijker gaan, dus een praatje onderweg is aangenaam.


Vele lieve groetjes, dikke kussen en een supergrote knuffel!
Marleen

5 opmerkingen:

  1. Wilfried en Rita11 mei 2015 om 21:21

    We zullen je verhalen missen maar we zullen je zeker verder steunen.Nog veel sterkte en tot binnenkort. En je taart zag er lekker uit.grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nochtans een dagelijkse gewoonte geworden om je blog te bezoeken,maar we zijn natuurlijk zeer blij met de goede route van je ongeloofelijke reis. Zal toch elke dag een kijkje nemen wi.😜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen nood, misschien kan ik het zelf niet laten en ambeteer ik jullie nog meer dan je zelf wilt. Jullie waren alvast een heel grote steun, zonder jullie werd het één grote dip! Kusjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, het onvermijdelijke is aangekomen... Marleen, je bent er duidelijk klaar voor om je blog een beetje af te bouwen. Een teken van gezondheid zou ik zeggen en dus heel goed nieuws! Zelfs het kook- en bak virus slaat terug toe! Proficiat met je nieuwe aanwinst. Geen tijd meer dus voor je blog, want je moet veel te veel oefenen met je wonderapparaat. Geniet maar van de resultaten met jullie tweetjes en/of de kids. Je taart ziet er trouwens super lekker uit... yammie yammie... Tot een volgende keer dan maar op je blog. We zien wel nu en dan wat er nog op komt, even komen piepen dus zoals je zelf zegt. Nog een dikke knuffel en laat maar nu en dan iets van je horen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van oefenen komt er nog niet veel van in huis. Vandaag wat gestreken en anders ben ik veel te moe. Mijn darmen willen nog niet echt mee en ik denk dat de oorzaak daar ligt. Geduld en rust zeker!

      Verwijderen