vrijdag 8 mei 2015

Jackpot

Weten jullie hoe het voelt de jackpot te winnen? Kennen jullie de euforie na het winnen van die grote pot bij de lotto? Wij ook niet. Of toch? Dit beleef je waarschijnlijk ook op deze manier. Je moet het telkens herhalen om het zelf te geloven. Je wilt het zwart/wit op papier en het dringt druppelsgewijs binnen.
Vandaag kregen we antwoord op de vraag van 1 miljoen: "Was er nog iets van kankercellen aanwezig in alle onderdelen die ze verleden week woensdag verwijderd hebben?" Na microscopisch onderzoek bleek alles tumorvrij. Ongelooflijk!
Bestaan er mirakels? Ik vroeg een kopie van het laboverslag voor het geval ik wakker wordt en twijfel aan deze droom. Ja, dit is een mirakel!

Collega's,  ik heb ook nog droevig nieuws te melden. Ik denk er sterk aan van job te veranderen. Ik betwijfel of ik geen bloemenzaak zou starten. Jullie treffen enige schuld.
Grapje!
Zie hieronder de nieuwste aanwinsten in mijn zaak.



Geniet van dit zonnig weekend allemaal en denk eraan "Mooi, 't leven is mooi!"
Dikke kus! 

4 opmerkingen:

  1. Dit doet héél veel plezier om je zo terug te zien open-bloeien en met recht en reden. En zonder twijfel ben jij een heel geliefde dame, we houden allemaal van jou xxx geniet van alles en iedereen om je heen. dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van jullie! Dikke knuffel terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Marleen, of liever goede nacht... Ja, hoe moet ik zeggen, maar ik geloof niet zo in mirakels. Ik kan wel delen in je euforie om je herstel! Het is inderdaad bijna ongelooflijk, en dan spreken wij al vlug van een mirakel hé. Het voor ons onverklaarbare is soms zo moeilijk te vatten, dat het wel een mirakel moet zijn. Houden zo! Je rotsvaste geloof er in is te mooi. Ik hou het liever bij je wilskracht, je vechtlust, en de manier waarop je de K-ziekte aanvaardde. Zojuist een artikel gemaild naar jou. Kan het niet op internet zetten wegens copy-right... Wel hier een tipje van de sluier,de titel:
    Wanneer kanker gewoon weggaat >>>Geest de baas over kanker.
    De link (de 2 lijntjes) kan je kopiëren en in google plakken:
    http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m4&s=m78&ss=P781&l=NL
    Ah ja, nog iets. Met al die bloemen in huis kan Luc nu iedere morgen zingen van " 'k heb een bloemetje geplukt al in de wei..."?
    Geniet eerst nog maar een beetje van je nachtrust, het is nog veel te vroeg (te laat) nu om ip te tsjoolen! Slapwel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge moest ne keer weten wat Luc iedere morgen zingt? Het is eerder van 'Hop Marlene, hop marlene ....'
      Doei!

      Verwijderen