maandag 4 mei 2015

Dichter bij huis

Bye Uza, bedankt voor de goeie zorgen!  Florian you're the best!

Hello Az Delta.

Het is nu 16.30 uur, eindelijk kan ik de blijde intrede doen in mijn nieuwe bedstee voor de komende dagen.  Wat was me dat weer! E jongn ambulancier kwam me in 't stad Antwaarpe ophalen vanuit het verre Ieper è net.  Die jongen vond zijn weg niet en was anderhalfuur telaat. Eindelijk gearriveerd, was hij dan nog op zoek naar zijn patiënt in de kamer ernaast. Ochere toch.

Wederom 'a room with a view'. Ik kijk uit op dat parkingske dat ze aan 't aanleggen zijn voor 't ocmw (kamer 264 blok?). Hier geen olifantjes dus, geen roze maar ook geen rode en witte. Ik ben blij hier terug te zijn, de bediening in mijn vorig hotel was prima,  maar toch... Ik voel me al direct thuis, ik hoor ze hiernaast in t plat Roeseloars keuvelen over patatjes bruneren enz.

Valerie, Claude, Kyara, Lobke en Thiebe kwamen daarstraks opa zee ophalen. Die zal content zijn vannacht in zijn eigen bed te slapen en morgen terug zijn geliefde kinesiste op te zoeken. Het zal nodig zijn om terug wat te trainen. Wees gerust training zal hij krijgen als ik eens terug @ home ben. Eten maken, strijken, poetsen, ... hij zal zich kunnen uitleven. Of doe ik beter toch beroep op zorghulp?

Nog een paar ( = normaal 2 toch, hier tellen ze waarschijnlijk op een andere manier) daagjes hier en dan riebedebie!






Zie ik er goed uit? 
Ik vind van wel, al zeg ik het zelf!
Daaaag! XXXX

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik kan het begrijpen hoor dat het ambulancierke zijne weg niet vond. Hij kwam dan ook van ver achter de horizon naar " 't STAD"!
    Oeps, eindelijk bijna thuis. Maar eerst een paar dagjes in je nieuwe suite.
    Je zal het nu wel niet meer zo erg vinden hé als de luxe een beetje minder is. Misschien heb je wel goesting naar die gebruneerde patatjes...?
    Terwijl je kort verblijf in je nieuwe suite kan Luc inderdaad een beetje aan zijn revalidatie verder werken. Zichzelf klaar stomen tegen dat jij ook thuis komt. Home sweet home, het wordt weer gezellig samen.
    Oh ja, je ziet er inderdaad goed uit op de foto! Leuke foto trouwens met de kleine. Wel te rusten nog en schaapjes tellen hé... nog een paar dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed opgemerkt! Ik heb schaapjes genoeg te tellen. Ze zoen allezins smoaken die Roeseloarse patatjes in e betje beutre.
      We zullen zien hoeveel een paar is hé. Groetjes

      Verwijderen
  2. ik hoorde juist van carine dat ge thuis zijt,GOED he!terug in uw eigen omgeving..uw eigen gekooksel,al waar ge goesting in hebt.samen in de zetel naar de tv zien.gewone alledaagse dingen maar die ge zo koestert.alè hou uw goed en rust maar veel.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad dat zijn de dingen die belangrijk zijn. Tot morgen hé!

      Verwijderen
  3. Luc en Christine5 mei 2015 om 16:11

    Welkom opnieuw in T Roeselaarse, en ja je ziet er erg goed uit. Je blijft ons verbazen.Weldra terug in je vertrouwde omgeving: THUIS, maar à propos je moet Luc nu ook niet afjakkeren hé, al zal hij dat met plezier doen . Geniet maar vooral van samen thuis te zijn en de bezoekjes van die schatten van kinderen en kleinkinderen. Laat een ander maar wat helpen, de sociale zekerheid weet je wel, daar werken of werkten we allemaal aan.
    Zo veel rusten hé en tot nog eens
    Luc en Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weldra thuis is wel rap gegaan hé. Is ondertussen een feit. We gaan eens zien zonder hulp, maar het kan ook dat ik morgen eens informeer. Luc is geen grote voorstander. We zullen de ogen eens meer dichtknijpen en belang hechten aan de belangrijke zaken in t leven.
      Dikke kussen

      Verwijderen