zondag 3 mei 2015

Feest

'T Is feest vandaag! Feestje voor Kyara haar H Vormsel waar we spijtig genoeg niet bij kunnen zijn. Maar ook hier een beetje feest, niet omdat ik voor de eerste keer een warme maaltijd kreeg. Voor het eten een 2, voor sfeer en gezelligheid een dikke 10 zou men zeggen in 'komen eten'.
Feest omdat ik morgen terug naar het midden van West-Vloandren afreis, feest na het telefoontje van dr Watty deze morgen. Een wonder is geschied zou ik zeggen. Zulke resultaten voor/na heeft ze nooit eerder meegemaakt.  Ook de professor en zijn equipe niet. Benieuwd nog naar de resultaten van het labo. De operatie zou 'slechts' 3 uur geduurd hebben tov 6 à 8 uur eerder gepland.
Mijn herstel en mijn pijn evolueren ook meer dan naar behoren.
Al die kaarsjes en duimen hebben daartoe bijgedragen, wees er maar zeker van!
Mijn verblijf in het ziekenhuis van Roeselare zal vermoedelijk van korte duur zijn. Tegen moederdag thuis, zou ik dat toch kunnen waarmaken? Dit had ik niet durven dromen.







Om te eindigen nog een kiekje
 van het feestvarken van vandaag
 (met Thiebe op de schoot) 
samen met broer en zus. 




Nog een fijne zondagavond en ik blaas een flinke zoen jullie richting uit!   X

8 opmerkingen:

  1. Plopper de plopper de plop... waar is da feestje??? Daar/Hier is da feestje!!!
    Ik ben heel blij voor jou, maar ik zal wel niet de enige zijn. Je geluk straalt uit je boodschap. Men zegt soms "vechten tegen de bierkaai", maar je ziet dat het dus kan hé! Het schijnbaar onmogelijke toch waar maken. Het is je gelukt Marleen en dat zal toch wel voor een groot deel te danken zijn aan je instelling. Geniet nog van de rest van je verblijf in je suite want morgen mag / moet je ze verlaten. Klaar voor de volgende etappe op je reis? Vlug inpakken en wegwezen. Prettige dag verder en tot in Roeselare. Geniet van het landschap hé onderweg. Euh... mooie kindjes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Landschap? Waar is da landschap zal ik vragen. Liggend zal ik er niet veel van merken. Hopelijk wordt ik niet zee/wagen-ziek.
      Vind je ook niet dat een terugreis sneller gaat dan een heenreis, dus de volgende helft zal koersen worden. Ik ken de weg al! Geniet nog van je avond, dikke kus!

      Verwijderen
  2. Luc en Christine3 mei 2015 om 18:01

    Waw , wat een goed vooruitzicht, de resultaten, en je gemoed staat weer op 10, Dat feestje zal je nog wel inhalen ( proficiat aan de ldy en haar ouders) , en als je zou, ik zeg wel zou (geen must hé) dan kan Moederdag ook niet meer stuk. En lukt het niet, dan kun je nog 2 feestjes bouwen; één in Roeselare en één op het thuisfront...
    Is het Thiebeke niet die op opa gelijkt of hebben we het mis?
    Nog een gezellige , rustige avond en slaapwel voor je laatste nacht op het "vreemde". Daag
    Luc en Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idy?? Ja, het zal wel Thiebe zijn die op zijn opa/dooppeter lijkt. Hij is fier hoor als ge dat zegt. We hebben tijd om de schade in te halen hé. Beter feesten nà het goeie nieuws dan ervoor. Dat is dubbel.
      Merci hoor voor jullie grote steun. XXX

      Verwijderen
  3. Wilfried en Rita3 mei 2015 om 19:23

    Amaai zeg zulk goed nieuws! De resultaten van het labo zullen ook wel meevallen daar duimen we voor.Je zal in het vooruitzicht veel feestjes kunnen vieren en je roept maar dan komen we allemaal mee feesten.
    Met Moederdag thuis zou leuk zijn voor jullie allemaal maar doe het voorzichtig. We komen je deze week zeker bezoeken vele grtjs en een goeie terugreis morgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fantastisch nieuws hé. We zullen moeten zorgen dat we bij de volgende toast geen glazen breken. Had dit nooit verwacht. Ik zal me in slaap laten wiegen morgen. Dikke knuffel!

      Verwijderen
    2. Welcome thuis in de West Vloanders :-) en vanals je beter bent gaan we dit mirakel vieren ... tjin tjin xxx

      Verwijderen
    3. Gaan we doen, we maken er een uitstapje van hé. Xxx

      Verwijderen