woensdag 27 mei 2015

Startschot

Het laatste startschot is gegeven. Nu nog 3 ritten tot de eindmeet. De bloemenmeisjes stonden langs de weg, enkel nog de kussen wachten me op! Ik hoef geen podiumplaats, enkel een goeie aankomst.

Vandaag is de chemo verlopen zoals de vorige keren, dus goed zoals verwacht.  Het was er enkel zeer druk. Bij momenten waren we met 5 op de kamer. Gelukkig niet allemaal voor een volledige dag. Zelf bleef ik tot de laatste, niet dat ik de gebruikelijke afsluiter van andere feestjes ben.
Marleen, ex-collega van de tijd van toen (lees advokatentijd) was ook terug van de partij.
Velen komen om de 2 weken terug, vandaar een iets kortere behandeling. Iedere kanker wordt anders behandeld natuurlijk. Ik vang toch op dat de meesten de chemo relatief goed verdragen, dit is toch een grote vooruitgang.
Mij wachten nu een paar 'mottige' dagen, maar je hoort me niet klagen.
Volgende keer zal ik het hebben over de voorlaatste ... dat klinkt al beter hé.
Zo, dat was het dan weer ...

Vele lieve groeten en kusjes,
Marleen


6 opmerkingen:

  1. Ho ja, dat waren nog eens goede tijden hé... de advocaten periode...!?
    Ja, je hebt me weeral niet zien staan, hé langs de weg. Te veel oog voor de bloemenmeisjes, of misschien te veel met de kussen bezig op het eind van de rit. Nu, gelijk heb je hoor. Aankomen is het belangrijkste. De kussen zal je sowieso wel krijgen. Klaar dus voor de voorlaatste rit. Rust maar goed uit zodat je er helemaal klaar voor bent. Ik zou dus zeggen, hou er de mot maar in, maar die komt geloof ik wel vanzelf de eerste dagen. Weg met die motten en laat de vlinders maar komen. Geniet intussen met volle teugen en tot later weer eens. Lieve groetjes en super boeketje bloemen, alhoewel ik geen bloemenmeisje ben. Gewoon een knuffel dan maar. Saluukes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Wilfried, zwijg me van die periode en vooral van het einde ervan, mijn haar komt terug recht. Jij weet waaraan dat ligt hé. En nu nog ne keer ferm lachen en gedaan!
      Ik heb je inderdaad niet gezien, je zat waarschijnlijk achter die handjes hé. Volgende keer een bankje meenemen hé (haha)
      Straks zien we de zon terug en komen de vlindertjes mee.
      Vele lieve groetjes ...

      Verwijderen
  2. alè Marleen,nog 2 tegaan.ge ziet bijna de meet.in het zicht van de vaste camera,zoals in de koers.Hou u recht in de laatste sprint.ge zijt erdoor dan.Nog wat mottige dagen en ge zijt er van af!De trofee is binnen.Ge zijt een vechter ze,goed gedaan!tot de volgende.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop en geloof inderdaad dat de trofee binnen is. Ne mens moet ook wat geluk meehebben in het leven hé. Jammer dat de strijd tegen deze K-ziekte niet voor ieder zo verloopt. Soms ben ik nog bang om te positief te zijn.
      Knuffel!

      Verwijderen
  3. Luc en Christine28 mei 2015 om 22:48

    Oef je bent er bijna.Leuk dat je het vergelijkt met een koers. Maar dan wel één waar wij supporteren voor jou...Als de Tour de France begint heb jij de bergritten al achter de rug. Hup hup naar boven.
    Nog dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Christine, het einde is in zicht. Voor mij is het eerder een reis, maar door reacties is het een beetje geëvolueerd naar een koers. Goed aankomen is voor beiden het doel, dus het maakt geen verschil. Gisteren en vandaag is het weer wat minder, het kan dus enkel maar beteren hé.
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen