dinsdag 17 februari 2015

Daffalgan hier, daffalgan daar ....

Wat nen brol allemaal speel ik hier deze week al naar binnen.  Ik ben een fanatieke tegenstander van te veel pillen. Als ik al eens pijn in mijn hoofd heb, heb ik ruimschoots voldoende aan een Nurofen200 (onze huisarts noemt dat snoepjes) en nu plots het groot kaliber. Deze week al verschillende Nurofen400 en Daffalgan500 naar binnen gewerkt voor de koorts en nu Daffalgan1g voor de pijn in mijn schouder. Ik voel verbetering, dus terug wat minderen vind ik. Als ik zie wat er mij morgen te wachten staat... Zal mijn lichaam dat wel aankunnen? Moet je weten, deze gezonde brokke was tot nu toe heel goed bestand tegen een mengeling van allerlei zoete bollen en gommen tot het volledige assortiment van chocolade snoepgoed. Kennis van zaken had ik zeker op dit gebied.
Maar nu al die smeerlapperij. Mijn haar zal uitvallen, awel ik ben eigenlijk nog verbaasd dat de rest nog niet uiteen zal vallen. Het begint reeds vanavond met een cortisone-pil, morgenvroeg idem. Dan in t ziekenhuis nog 3 verschillende van die snoepjes voor ze starten met het groot geschut "Taxol". 3 uur lang zal ik daarvan kunnen genieten om dan te eindigen met 1 uur Carboplatinum (klinkt kostelijk hé). Ik dacht vandaag nog, moest ik hier nu eens zelf al een taxus-theetje zetten en eens kijken of ik dit lust? Just kidding ... ik weet het is groot vergif!
Natuurlijk, suikersiroop zal ook niet veel helpen tegen het "beest".
Morgen dus start de grote catch en ik wil en zal winnen!

Dank jullie allen voor de lovende kritiek op mijn blog. Dit is een soort uitlaatklep voor mij en vooral een manier om mijn contact met jullie te behouden.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes morgen, hopelijk ben je er niet te ziek van. Maar zin in snoepgoed zal er misschien wel niet bij zijn. Hou moed! En vele groetjes. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik nu hopen dat die zin terug komt of juist niet? Dilemma!

    BeantwoordenVerwijderen