vrijdag 20 februari 2015

Venijn

Goedenavond,
Vandaag was een beetje een dag als gisteren. Kalmpjes aan, geen noemenswaardige problemen,  geen eetlust, maar ook niet ziek....
Enkel, misschien,  ik weet niet of dat kan, maar ik heb het gevoel dat het venijn, het venijn aan t aanvallen is. Ik voel de hele dag onaangename steekjes helemaal onder in mijn buik.
Ik hoop dat het extract van de venijnboom (taxus) in ieder geval mag zegevieren.

En aangezien ik vooral mijn energie moet steken in bezigheden die ik leuk vind (ah ja, normaal gezien kan men zich dit niet altijd veroorloven hé, positieve kant van de medaille), heb ik gisteren en vandaag eens een nieuwe tissue-doos geknutseld. Dat was lang geleden hoor.  Ik moet mijn entourage hier wat verzorgen nu dat de zetel mijn beste vriend geworden is. Oh, geef me maar mijne bureaustoel zunne en ik meen dat meer dan ik kan.


Groetjes! Marleen

6 opmerkingen:

  1. Mooi werk Marleen die tissue-doos, maar vooral dikke proficiat met je blog !
    Probeer verder de goede momenten te koesteren en houd de moed erin.
    Vele groetjes,
    Martine P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat dat venijn er dubbel en dik van langs krijgt!!
    Zijn verdiende loon!
    Alleen denk ik dat het voor jou leuker zou zijn om vlindertjes te voelen ipv die bijensteken. Verkeerde insect gekozen....

    Ik hou mijn verjaardagsknuffel nog steeds tegoed hoor! Maar eerst moet ik zelf van die vervelende hoest af geraken... Knuffel van ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uw doos is heel mooi, goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen