donderdag 19 februari 2015

The day after

1 dag voorbij nu. Mijn inspiratiebron Is waarschijnlijk wat aangetast. Ik voel me redelijk, gezien de omstandigheden, maar ben wat aan het verslappen naarmate de dag vordert. Deze nacht een zeer rusteloze nacht gehad. Had gevoel dat ik volledig opgepept was en had een zware blok op de maag. Waarschijnlijk eigen schuld, dikke bult. Ik voelde me veel te goed om waar te zijn en heb dan nog een ijsje gegeten (zeg maar Magnum). Heb er spijt van gehad. Vandaag niet misselijk,  wel nog een zware maag en ook wat moe. Je hoort me niet klagen hoor, ik denk dat het erger kan.
Allez, ik ga jullie laten en we zien wel of ik hier morgen wat interessanters kan uitkramen hé

2 opmerkingen:

  1. Geen nieuws is ook nieuws. Je niet al te ziek voelen is al heel wat he! Je zal vermoedelijk nog wel leren doseren. Jammer dat die Magnum zo op je maag werkte. Allez ik hoop dat mijn eerste post nu lukt. Tot later eens. Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk zijn wij hier snel hoestvrij, zodat we eindelijk eens op bezoek kunnen komen. Vooral veel rusten nu en tussendoor enkel doen wat je wil en aankan.
    Voor nu nog een dikke knuffel van ons allemaal en we horen je morgen wel weer... Slaaplekker...

    BeantwoordenVerwijderen