donderdag 26 februari 2015

Ik voel me goed, ik voel me goed ....

Goedenavond,
Ik was eigenlijk van plan om hier vandaag het bericht te plaatsen dat ik eigenlijk niets weet te vertellen vandaag en dat dit misschien de volgende weken nu en dan eens zou gebeuren.
Ik krijg dit weliswaar niet over mijn hart nu ik van zovelen te horen kreeg dat ze elke avond uitkijken naar hetgeen ik neergepend heb.
Ik voel me kiplekker vandaag. De eetlust is volledig terug, eigenlijk sinds gisteren al. Weet je, toen we op terugweg van Kortrijk waren, wilde ik nog efkens een boodschap langs de Bruggesteenweg doen en ik zei tegen Luc: "Je zal nooit raden waar ik zin in heb ??? McDonald's! "  Luc keek me vol verbazing aan, zo met een blik van .... moest ik nu niet beter weten,, ik zou denken dat je zwanger bent, zo'n vieze goesten ....
En ja, ik kreeg mijn goesting (zal niet blijven duren hoor). Het heeft me gesmaakt ook, nen bigMac met frietjes.  En zoals een grote meid alles flink opgegeten.
Vandaag had ik zo het gevoel van, waarom kan ik eigenlijk niet gaan werken? Zou het niet doenbaar zijn zo .... 1 week ziek na de behandeling en dan terug 2 weken werken en zo verder?  Misschien eens  bespreken met de dokter?
En verder hebben we deze avond ook nog genoten van een dubbel uurtje Thiebe-plezier.
Onze kleine kapoen vond oma's schoot ook nog te doen hoor! Samen alle blokjes uit de doos,  op de grond, terug in de doos (opa), terug op de .....

Allez, al heb ik gevoeld dat het op niet veel trekt, ik heb toch mijn opstelletje gemaakt hé.
Volgende keer beter.
Bye ......



4 opmerkingen:

  1. Helaba, gij daar. Het trekt nergens op ??!!? HET-TREKT-ER-WEL-OP!! Ik verwacht wel elke dag 'iets', al was het maar in de zin van 'geen nieuws, alles OK', dan weet ik tenminste dat ik me niet direct onnodig zorgen hoef te maken. Ben trouwens blij voor jou dat het goed gaat. Houden zo! En geniet ten volle van de spontaniteit en de liefde van de kleintjes.
    Fijn weekend gewenst.
    Kx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Karien, jij hebt schoon klappen daar. Moest je willen, dan verdrinkt Pieter Aspe zich in zijne Duvel bij het ontdekken van jou schrijftallent.
      Maar ik doe mijn best!

      Verwijderen
  2. leuk met de kleinkindjes hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah ja, voor die doen we het hé! Zie dat het toch gelukt is om te reageren, je bent niet de enige van wie het niet meteen lukt hoor.

      Verwijderen