dinsdag 24 februari 2015

Goed, beter, best

Hallo lieve vrienden,
Ik voel me vandaag een stukje beter, heb het goede aan heel die klerezooi weten te ontdekken en weet wie het beste met me voor heeft.
Zoveel kleine dingskes, een kaartje, een smsje, een bezoekje,  lieve woordjes ..... dit alles zou ik nu al niet meer willen missen. Ik ben ervan overtuigd dat ik na dit avontuur een veel rijker mens zal zijn. Dit zal zich niet uitdrukken op mijn bankrekening,  integendeel,  maar wel diep in mijn hart en daar zal om het even welke deflatie, indexsprong, bankencrisis nooit of te nimmer iets aan kunnen raken.

En morgen terug met mijn ventje op controle naar Kortrijk. Niet vergeten hé, hij heeft ook nog een lange weg af te leggen, we doen dit nu hand in hand. Schoon hé.
Ons moeder zou gezegd hebben met wijdgesperde blik: "t is jullie plicht!"
Vele groetjes en tot hoors!

5 opmerkingen:

  1. Blij te horen(lezen)dat het iets beter is met je! En natuurlijk zijn we Luc ook niet vergeten. We wensen jullie beiden het beste toe😉😉. Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you, Petra. Ik zal t hem zeggen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg maar aan Superman op zijn witte paard dat we hem zeker nog niet vergeten zijn. Doet hij trouwens nog flink zijn oefeningen thuis? Als hij nog wat oefeninspiratie nodig heeft, zal ik er nog wel eens enkele helpen bedenken. En wie weet kan hij zelfs echt eens testen wat al lukt als we hier rond half april het plafond uitbreken. Of zou de herinnering aan al het werk dat we er samen in staken te zwaar doorwegen? xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal het hem ne keer vragen, maar ik denk dat het voor half april nog niet zal lukken. Niet het werk van vroeger, maar dit van nu zal te zwaar doorwegen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet dat we jullie van naast de deur ongelooflijk zullen steunen. Hou er de moed in, en hoe moeilijk het soms ook zal zijn, blijf positief denken.

    BeantwoordenVerwijderen