vrijdag 13 februari 2015

De afreis


Dinsdag 10 februari
Klaar voor de afreis.
Ik waan mij op de rolband op weg naar de incheck voor een lange reis, een onbekend avontuur.
Selfie's zijn nu niet  bepaald mijn ding. Heeft te maken met het groot verschil tussen de datum van ingebruikstelling van de apparatuur en het onderwerp. Toch voor de gelegenheid ....
Misschien komt er nu en dan eens zo'n afschuwelijke selfie op de blog, maar ik beloof jullie er zoveel mogelijk van te sparen.
Nu dus, kijkoperatie om het type en stadium te bepalen van die ziekte met de K van Kloteziekte (sorry)
Ondertussen heb ik er niets meer van gehoord, enkel de dag zelf hebben ze me verteld dat de uitzaaiingen wat minder waren dan gedacht.
(wil ik hier nu wel ne smiley plaatsen en lukt me dat nu niet, waar hadden we dat reeds eerder voor?)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten