zondag 15 februari 2015

Wat een week!

Zondag 15 februari
Vandaag is Valerie jarig. Dikke proficiat lieve dochter, ik kan je niet eens een dikke knuffel geven wegens nog steeds koorts. XXX

Wat een week hebben we achter de rug?
Zaterdag gestart met een mokerslag bij de gynaecoloog.  Diagnose: eierstokkanker met uitzaaiingen op het buikvlies.
Terug zo'n nachtmerrie waaruit je niet ontwaakt.
De kinderen op de hoogte gebracht .... snik
Maandag langs geweest bij de collega's ....snik
Heel veel telefoontjes gekregen, ook uit onverwachte hoek.
Een week vol emoties, waaronder ook veel mooie hoor.
Ik heb eerst en vooral ontdekt dat ware vrienden er zijn als je ze nodig hebt. Moest ik het geloven dan kan ik elke dag de was wel bij iemand anders afzetten. Zeer lief van jullie hoor, maar samen lukt het ons wel. Ik prijs me gelukkig dat mijn ventje er steeds voor mij is, hij is zo bezorgd.
Mijn 2 lieve dochters zijn eveneens enorm bezorgd. Waarom moest me dit nu overkomen, ik wil er zijn voor hen als ze me nodig hebben door o.a. voor de kleinkindjes te zorgen als ze ziek zijn of anders opvang nodig hebben. Ik hoop dat ik dat nog zal kunnen, want het doet enorm veel pijn te moeten zeggen: Neen, het gaat niet
Efkens terug positief hé Marleen! (zo kennen we je niet) We gaan ervoor! We gaan vechten en onze lach niet verliezen. Hopelijk kan ik morgenvroeg toch starten met de poortkatheder, in elk geval ben ik op post om 7.30 uur.



Een sterke vrouw weet dat ze genoeg kracht heeft voor de reis.
Maar het is een krachtige vrouw 
die weet dat het de reis is die haar sterk zal maken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten