vrijdag 27 februari 2015

Zonnige vrijdag

Namiddagje genoten van een wandelingetje aan zee!
Wie net zoals ik het geluk (hmm) had vandaag niet te moeten werken, kon op deze laatstevrijdagvandekortstemaandvantjaar nog eens lekker genieten van het zonnetje. Eerst moest de dokter nog langskomen voor de bloedafname op dag 10 en het verwijderen van de draadjes na het plaatsen van de port-a-cath. A propos mijn bloed is ok, ik hoef mij geen extra zorgen te maken.
Daarna stante pede richting Belgische kust. Een goeie jas aan en laat die zon en jodium maar hun werk doen om extra vitamientjes op te stapelen. Het deed deugd na een veel te lange periode vertoefd te hebben in mijn luie zetel dicht bij de chauffage.
Luc heeft zich vandaag ook voor de eerste keer sedert lang gewaagd aan het besturen van zijn fiets. Het lukte hem goed zei hij en vond het zelfs een goeie oefening voor de revalidatie van zijn hand.
En als we de Frank mogen geloven,  zal het weer morgen ook nog meevallen. Het wordt nog efkens gezonde zeelucht opsnuiven en dan nog eens langsgaan bij onze favoriete visboer. Hmm, een lekker stukje verse vis hebben we ook gemist tijdens de laatste periode. Ja, ondertussen ben ik weer de oude wat betreft eten hoor, ik zou terug alles naar binnen werken wat ik tegenkom. En het gevaar schuilt erin dat ik na vorige weken, nu soms wat te toegeeflijk voor mezelf ben. Foei Marlene!
Vele groetjes aan het binnenland en geniet van jullie weekend!

6 opmerkingen:

  1. Tante, geniet van jullie weekendje aan zee! Dit heb je zeker en vast verdiend. Ik heb veel bewondering voor jouw moed en doorzettingsvermogen. Chapeau hoor! Petje af! Ik wil graag de komende week eens een bezoekje brengen, als het goed is voor jou hé. Dikke knuf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is prima Vanessa, kom maar af, tenminste als ge niet verkouden of zo bent. Ik kijk er al naar uit, maar geef wel een seintje hé. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geniet maar van het zonnetje, dat doet voor iedereen deugd na al die natte dagen. Tot maandag ik zie er al naar uit.grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij zien er zeker naar uit..... vandaag was de zon wel efkens zoek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen