zaterdag 28 februari 2015

Reacties

Verbaasd, ontroerd, vereerd, gevleid ben ik door de talrijke reacties op mijn blog. Ik had nooit durven denken dat velen onder jullie dagelijks een kijkje kwamen nemen om te lezen wat ik vandaag te vertellen had. Eerder hadden sommigen wellicht al eens het topje van hun tong afgebeten en konden ze op het nippertje "Wanneer gaat ze nu eens zwijgen" naar binnen slikken.
Sommigen reageren hieronder, anderen via sms of mail, maar ik ben er stellig van overtuigd dat er nog stiekemerds zijn die nog niks van zich lieten horen. Mag ik dan ook vriendelijk en lief vragen of jullie ook nu en dan eens een seintje willen geven indien jullie mijn blog ook volgen?
Dit heeft me oneindig veel moed en echt waar, doet me de oorzaak van dit schrijven wat vergeten omdat ik verder alle sociale contacten kan behouden via deze weg.
Wil je hieronder reageren, dan dien je eerst reageren als .... aan te duiden. Je kan vb. kiezen voor het voorlaatste en vul je enkel je naam in, plaats een reactie en publiceer. Daarna dien je nog aan te tonen dat je geen robot bent en moet je enkele letters of cijfers overtypen.
Met een google-account neem je natuurlijk de eerste keuze.
Misschien is dit allemaal wat omslachtig of reageer je liever niet openbaar,  dan kan een mail of smje nu en dan natuurlijk ook.
Alvast bedankt en geniet nog van de rest van het weekend, al wordt het weer morgen gene vetten.
Marleen

6 opmerkingen:

  1. Marleen, 2 de poging! ja dank om de tip hoe we best reageren!! ja was al mis de eerste keer! je weet ik ben geen krak in zo'n dingen hé!!
    Ja zal inderdaad geen zee weer zijn, maar niet erg hier, want de koersen zijn weer gestart! onze Jens uit Dadizele, deed het goed voor de eerste rit!hij werd 11 de!!
    zo geniet ook maar van je weekend, en tot "blogs", als het lukt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geniet van de koers, maar zorg voor een goeie paraplu hé. Merci, ik vermoed Martine? (Dadizele?)


      Verwijderen
  2. Hilde De Wispelaere1 maart 2015 om 15:26

    Beste Marleen,
    Hier met Hilde van de keuken van het RVA. Ik vroeg deze week aan Marnick eens hoe het met je ging en tevens je adres omdat An en ik jou een kaartje gingen sturen. Waarop Marnick zei dat je een blog had. Ik heb deze dus eens helemaal gelezen en ik kreeg er kippenvel van. Echt moedig van jou en zo worden wij ook,op de hoogte gehouden van je situatie. Ik ken jou eigenlijk nog niet zolang maar weet wel dat je een positief en warm persoon bent. Heb getwijfeld om iets neer te schrijven maar als ik dit nu lees waarop je vraagt wie de blog leest ook wil reageren, probeer ik je langs deze weg te zeggen dat ik jouw blog volg en je veel beterschap toe wens. Het kaartje van An en mij volgt nog. Hou de moed erin. Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gevonden.bedankt voor de mooie namiddag.gr.

      Verwijderen
  3. ik lees elke dag je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag nog 2 nieuwe volgers ontdekt. Waar ben ik aan begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen