vrijdag 13 februari 2015

Nieuwe coupe

Woensdag 11 februari
Het wordt een drukke dag. Nog wat pijn na de kijkoperatie. Afspraak met Karien voor mijn nieuwe coupe. Valt nog mee je op die manier in de spiegel te zien. Luc was efkens onoplettend en twijfelde of ik die nu op had of niet? Is nu niet bepaald een referentie, het kwam meermaals voor dat hij het niet zag dat ik naar de kapper geweest was. Mannen hé.

Big surprise!
De telefoon rinkelt, een bloemenzaak vraagt of we thuis zijn, ze hebben een boeket voor mij.... van wie zou dit nu kunnen zijn? Momenteel me nog zeker niet aan een attentie verwacht. Alle mogelijkheden overlopen en nieuwsgierig! Een kwartier later stopt er een auto, een immens boeket overweldigt mij, van wie? Er zit een kaartje tussen zegt de bloemist.  Nerveus en al wat geëmotioneerd het kaartje gevonden. Van de collega's!
Kijk ze, ze moesten dit absoluut niet doen, maar ik moet er weeral van blèten.  Een schoner gebaar en boost konden ze me niet geven. Nogmaals bedankt lieve collega's en ik denk elke dag aan jullie.



Snotvalling steekt de kop op!
Niezen en nu en dan hoesten. Niet bevorderlijk voor de sneetjes in mijn buik.
Nu toch niet ziek worden hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten