zondag 26 april 2015

Aftellen

Goedenavond lieve lezers. Nog 2 nachtjes en dan kan ik mijn vertrouwd bedje inruilen voor zo'n koele kamer waar de kleur wit de bovenhand heeft. Wit, witter kan niet. Enkel wanneer de groene schorten tevoorschijn komen, is het opletten geblazen.
Eén onder hen zal me dan ook nog in een diepe slaap brengen van een paar uurtjes. Raar als ge wakker wordt dan hé, lijkt 5 minuutjes. Voor dezen die wachten op een verlossend telefoontje lijkt het wel eindeloos.

Misschien zijn jullie nu ook aan het kijken naar de slotshow van "Kom op tegen kanker". Die kinderen, ochgotte toch, dat zou niet mogen zijn!
Dromen van een wereld zonder k.....! Dat is hun doel. Ze zijn al ver, maar er is nog een lange weg te gaan. Hopelijk wordt het ooit realiteit.

Ik kreeg al enkele foto's doorgemaild. Wie het niet vergeet, stuur maar door hé. Het is fantastisch om te horen hoeveel vrienden er die extra moeite voor me doen. Ontroerend eigenlijk! Dit geeft me een zeer warm gevoel vanbinnen. Ik zal er aan denken als ze me wegvoeren voor de ingreep. Mogelijks verschijnt er een glimlach op mijn gelaat,  maar dat kan ik niet beloven.

Zo, ik zal nog wat verder kijken naar de uitzending. Morgen start er een nieuwe werkweek en ik kijk samen met jullie uit naar het volgend weekend.

Veel liefs en een grote 'DANK JE WEL!!!'
Marleen


4 opmerkingen:

  1. Yep, hier zijn we weer. Ja, nog twee nachtjes en dan op hotel, vol pension. Goed hé! Weer een stap dichter bij het eindpunt van een lange reis. Toch wel vermoeiend hé zo op trim. Tijd dus voor een rustpunt. Laat je maar rustig in slaap wiegen door de groentjes want een slaapliedje zal ik wel niet komen zingen hoor. Het zou anders kunnen zijn dat ze je oren ook eens moeten nakijken...haha! Hou je goed en keep cool...het komt goed!!!
    En euh...SLAPEN njè vannacht. Niet te veel piekeren, je bent op goeie weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vol pension? Zullen wel geen croissants of kreeft zijn. Ge moet dat ne keer in zo'n pulleke kriegen. Allez, ook niet één liedje? Ge was beter vannacht er eentje komen zingen. Niet dat ik lag te piekeren, gewoon niet kunnen slapen. Maar ja, het komt goed!

      Verwijderen
  2. maleen we zijn zondag ik en marleen een kaars gaan aan steken in kappelleke in meulebeke ik heb foto's genomen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen om door te sturen dus zul je ze dan nog wel eens zien als ik je kom bezoeken maar je bent in mijn gedachten! zoals ik zeg! alles komt goed!!!! blijf erin geloven! en doe de groetjes aan broerke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe de groetjes. Vandaag is er ook nog iemand naar Meulebeke geweest. Kan je die niet in een mail zetten? En ja, alles komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen