donderdag 30 april 2015

De schone slaapster

Hallo, een kleine inlichting.

Ik lig al de ganse dag te slapen. Zeer, zeer moe. Bij het minste dat ik babbel, vb de telefoon aannemen moet ik gal of maagsap overgeven. Dus, sorry liever geen telefoontjes of mails  deze avond. Ik zal ze in ieder geval niet beantwoorden. Niet kwaad bedoeld hoor. Anderzijds voel ik me goed, heb ik geen pijn.  En dokter sprak reeds over een eventuele verplaatsing naar Roeselare op maandag.
De operatie is goed verlopen.  Alles zoals gepland weggehaald, ook de appendix. Niets van de darmen, wel een stukje buikvlies.
Allez, de rest zal voor morgen zijn. Ik ga deze hier nu ook laten slapen zé
Moest je iets posten, dan antwoord ik morgen wel.
Dikke kus en slaapwel!

7 opmerkingen:

  1. OK Marleen, slaap maar rustig verder. Je weet maar nooit dat een mooie prins je morgen komt wakker kussen...(is Luc daar nog?), de prins bij uitstek!!! Dat overgeven is minder hé, maar laat ons hopen dat het vlug overgaat. Kan je dat niet wegspoelen met iets leukers, of toch nog even wachten? Beetje geduld nog, het komt zeker dik in orde. Je moet je zeker niet verontschuldigen dat je vandaag niet meer reageert. Ik had trouwens al niet verwacht dat je enige commentaar zou plaatsen. Heel flink van jou, en het toont nog maar eens je vechtlust. Niet plooien hé, maar nu toch even PLATTE RUST!!! Slaap lekker en sweet dreams. Tot morgen eens (indien je je beter voelt hé)!? Lieve groetjes en dikke knuffel....ai, voorzichtig, heel voorzichtig...haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. slaapwel meiske, je hebt het goed gedaan, rust maar goed uit je hebt het nodig voor jezelf weer op krachten te brengen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilfried en Rita1 mei 2015 om 08:05

    We hadden niet gedacht iets te horen van je maar zijn wel blij met het goede nieuws. Denk nu eens alleen aan je zelf en rust veel en geniet ervan om samen met Luc van de emoties te bekomen nog een duwtje en je bent weer in Roeselare vele grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Luc en Christine1 mei 2015 om 12:41

    Waw dat jij nu al reageert en verteld hoe het allemaal verlopen is...

    Niet vermoeien hoor , maar veel, veel , veel rusten
    Luc en Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al wakker toen de prins arriveerde. Zijn witte paard wou niet door de Kennedytunnel. Deze voormiddag viel ik de hele tijd in slaap. Nu niet meer, maar ik verwacht Evelien en co. Zou dat er voor iets tussen zitten?
    Merci voor jullie steun en toeverlaat! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn blij dat de operatie goed verlopen is. Hopelijk gaat het overgeven ook snel over. Maandag mogelijks naar roeselare? Dat zou heel goed zijn. Maar nu goed rusten de komende dagen. Je zal dit wel nodig hebben. Nu even aan jezelf denken. Slaapwel en vele groetjes van ons xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ik moet niet meer overgeven, maar voel me wel niet lekker. Ik zou me beter nog wat van voeding onthouden. Het enige wat ik kan nu, is rusten en aan mezelf denken. Voor een ander kan ik niet veel zinsvol verrichten. Enkel last.
      Vele kusjes.

      Verwijderen