vrijdag 24 april 2015

Bezoek en Verzoek

Gisteren kreeg ik bezoek van een ex-collega en zijn lieve dame. Alhoewel ex? Hij kan gewoonweg al genieten van de geneugten van zijn pensioen. Het voordeel van het wat ouder zijn zeker? Het was een aangename, veel te korte namiddag. Nog een opkikkertje, bovenop mijn euforie van begin deze week. Terug verwend geweest.
Op zo'n momenten voel ik me echt niet ziek, en ik overtuig me ervan dat ik het ook niet meer ben.
Ik profiteer nu nog van dat gevoel van de wind vanachter. Woensdag zal die keren, maar eens de wind en de helling getrotseerd,  volgt een afdaling met mogelijks ook nog rugwind.



En nu mijn verzoekje ...
Velen van jullie beloofden volgende week een kaarsje te branden. Kunnen jullie in de mate van het mogelijke een fotootje nemen en het mij via mail bezorgen. (Stupid woman, ik heb er deze namiddag eentje laten branden in de kerk van Zwevezele en ben zelf vergeten een fotoke te maken).
Ik ben van plan na mijn operatie een collage te maken en deze hier te plaatsen. Enkel de fotootjes hoor, niets persoonlijks. Ik weet het, ik kan soms een zaag zijn hé. Enkel als het niet te veel moeite kost, het kiekje mag met een gsm of tablet gemaakt zijn hoor. 

Nog ne keer mijn mail-adres:     deman.marleen@skynet.be

Ik verwacht ook nog steeds een korte reactie van de lezers die ik nog niet hoorde. Misschien ook mensen die ik niet persoonlijk ken. Wat niet is, kan komen. Waar blijven jullie? 

Hoera, 't is weekend! Geniet ervan ... weer of geen weer.

Dikke kus!
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad Marleen, weer of geen weer... we gaan er voor. Desnoods blazen we je zelf naar boven, met of tegen wind. Geniet intussen van een rustig weekend. Ah ja, een fotoke van het kaarsje volgt tegen woensdag.
    Voila,simpel en kort vandaag. Saluutjes en de wind van achter njè!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sjanse Wilfried, dat je met velen zijt om te blazen. Hou er rekening mee dat ik 5 kg bijgekomen ben. Of ge zult nog zonder vallen en dan moeten ik nog reanimeren. Denk dat Ria (hieronder) dat ook goe kan. Haha.

      Verwijderen
  2. volledig met jou eens Wilfried, 'k zou het niet beter kunnen uitdrukken..
    en Marleen : fotoke volgt en we staan héél zeker achter jou voor dat duwtje in de rug xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal je ook helpen blazen? Zal helpen hoor, je hebt een grotere longinhoud dan tekik. Haha!

      Verwijderen