donderdag 23 april 2015

Mooi, 't leven is mooi.


Deze voormiddag zat ik in de auto. Ja weeral,  fabrieksverkoop bij Mareno, en aangezien ik zoals alle dames nog een extra paar schoenen kon gebruiken, was ik er als de kippen bij. Amaai,  dat was me daar een mega hoenderhok en een gekakel zo vroeg in de morgen.  Wie later op de namiddag aankwam kon gegarandeerd een mandje eieren rapen.
Ah ja, dus ik zat in de auto en luisterde zoals gewoonlijk naar radio2. Ik had al luidop meegezongen,  toen plots een dame die reeds 2 jaar genezen is van k..., het singeltje 'het leven is mooi' van de Will aanvroeg. Ik zong terug uit volle borst mee en dacht meteen aan mijn  blog. Ik heb jullie niet gestoord toch, geluidsoverlast zo rond 9.45 uur deze morgen?

Want ik ben toch zo blij dat ik opnieuw kan zingen:

Mooi, 't leven is mooi
Zolang er zon muziek en kinderen zijn
Mooi, 't leven is mooi
Zolang ik kan bewegen en liefde geven
Mooi, 't leven is mooi
Ondanks de tegenslagen zorgen en pijn
Mooi, 't leven is mooi
Zolang er zon muziek en kinderen zijn

En nu mijn tekst verder ....
Mooi, 't leven is mooi
Zolang je in nood op tal van vrienden kan rekenen
Zolang er mensen oprecht met je begaan zijn
Zolang die vrienden samen met je verdrietig zijn
Zolang ze ook samen met je blij kunnen zijn
Zolang je zoveel liefde en warmte kan ontvangen
Zolang ik 'dank je wel' voor al dit moois kan zeggen

Misschien komt er een dag dat we dit samen kunnen zingen, want 't leven is mooi!







Zelfs Thiebeke zingt samen met oma van 'blij, blij, blij' en dan draait hij met zijn handjes 




Veeeeeeeeeele groetjes en tot morgen!
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Hola Marleen, heb je nog veel van die verborgen talenten? Mooi aangepast tekstje. Het is nu wel duidelijk dat je met je blijdschap geen weet meer weet.
    En gelijk heb je hoor. Schreeuw je geluk maar eens goed van de daken! Dat zal je een hoop energie geven voor je volgende stap op reis. Wees er maar zeker van dat we meegaan met jou. En maar wuiven langs de lange weg... tot we het kunnen uitroepen...je bent er geraakt, ook al waren de bergen soms heel zwaar! Die "koereurkes" op de Koppenberg kunnen er geen lap aan leggen. Hoedje af voor je doorzettingsvermogen en je ware strijdlust. Zo zie je wel, het leven is inderdaad MOOI!!!, maar je krijgt het niet altijd kado! Maar, samen met al je volgers, zullen we doorgaan (waar heb ik dat liedje nog gehoord?). Saluukes en slaapwel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verborgen talenten, ja hoor die heb ik nog. De belangrijkste ervan is dat ik die goed verborgen kan houden... ???
      We zullen doorgaan, telkens als we stilstaan!
      Saluutjes en smak, smak ....

      Verwijderen
  2. Wilfried en Rita24 april 2015 om 18:46

    hey,Marleen wat kunnen jullie mooi zingen we hebben het gehoord tot hier.
    Thiebe is ook al een flink ventje wat veranderen die schatten toch vlug hé.
    Geniet nu nog en doe het een beetje rustig dat je niet te vermoeid bent tegen volgende week.
    vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie wel dat ze het tot ver gehoord hebben. Beetje vals? Trek het me niet aan. Dit weekend gaan we rustig niks doen zè.
      Dikke kus.

      Verwijderen