woensdag 22 april 2015

Energie zeg!

Vandaag had ik een drukke dag hoor na die boost van gisteren.  Deze morgen heb ik eerst Igor gehaald en deze keer ge-dog-sit. Ondertussen wat papieren in orde gebracht. Ge moet bij de pinken blijven met twee invaliden in huis.
In de namiddag een wissel doorgevoerd en Thiebeke met open armen ontvangen. Nadat de mama hem ophaalde, moest ik vlug nog enkele boodschappen doen. Er diende nog het een en ander bijgehaald te worden voor mijn weekje Antwerpen. Terwijl ik in de auto zat besefte ik toch dat ik moe aan het worden werd. Mijn ogen werden zwaar. Beetje overmoedig geweest?
Eens terug thuis, was de energie er weer. Samen met Luc heb ik me nog een beetje op de wekelijkse schoonmaak toegelegd. Het zal moeten volstaan.
Morgen en vrijdag heb ik andere plannen. En dan weekend, dit is er om te genieten, niet? Maandag terug op controle naar Kortrijk, eens zien wat de dokter van Luc zijn kunsten vindt. En dan dinsdag,  klaar om in te checken. Druk, druk.
En nu moe, moeder, (moedst). Ik denk dat ik goed zal slapen deze nacht.

Wat zo'n nieuws als gisteren al niet teweeg brengt. Een mens zou vergeten dat hij ziek is.
De volgende weken zal ik aan mijn bed gekluisterd zijn, dus moest ik er nog even van profiteren vandaag.

Voila zè,  ik ga me in mijn zetel nestelen en nog wat van de 'kijkbuis' meepikken. Waar zit die buis eigenlijk in die flatscreen? De tijd van toen ......

Nog een leuke avond en slaap zacht allemaal!
Dikke zoen!

2 opmerkingen:

  1. Druk, druk, druk ... Marleen toch! Zachtjes aan hé. Je kreeg heel wat te verwerken de laatste maanden, neem dus gerust toch even de tijd om te bekomen van al die emoties en geniet van een korte rustperiode. Rustig klaarstomen voor de volgende etappe op je reis. Het wordt geen onbenullig dag uitstapje hé, maar een serieuze bergtrip! De voetjes op de grond zal je dus zeker goed kunnen gebruiken. Maar we duwen je verder vooruit hoor tot op het einde van je reis. Het doet wel deugd te zien hoe je het weer allemaal ziet zitten. Jou positieve kijk werkt aanstekelijk, en ik kan best begrijpen dat je verlangt naar Antwerpen... gewoon, dat het maar vlug voorbij is allemaal. Bijna klaar om in te checken? Hopelijk valt je hotel daar een beetje mee. Goeie reis verder, en vergeet het niet hé... op reis is genieten van de kleine momenten de boodschap! Slaap lekker en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het weer helemaal zitten. Nu ik hoorde dat de operatie nu heel wat minder risico's zal inhouden, is de angst ook voorbij. Ik heb alle vertrouwen in de chirurgen. En ik verlang idd naar volgende week.
      Tot straks hé. Niet te lang palaberen, ik heb nog werk. Grtjs

      Verwijderen