zondag 12 april 2015

Spoed

Een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik vanavond opgenomen ben via spoed in het ziekenhuis.  Ik had koorts en hevige hoofdpijn.

Ik zal waarschijnlijk enkele dagen hier verblijven, dus weinig nieuws op mijn blog  vermoed ik.
 Dankzij de technologie lukt het mij toch hier iets te plaatsen. Ik heb nog moeten opzoeken hoe ik mijn gsm als modem kon instellen.
Ik zal nu proberen te slapen en hou jullie verder op de hoogte.
A propos, Thiebeke is er vandaag niet geweest, t ventje was ook ziek.
Vele groetjes en tot betere dagen.
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Oei, das minder goed nieuws! Hou je taai Marleen, het komt goed. Hou je maar rustig en als de blog een beetje achterwege blijft, geen ramp hoor. We blijven je volgen in onze gedachten. Weet je wat? Morgen steekt Yi een kaarsje aan bij haar Boeddha beeldje. Alle kleine beetjes kunnen helpen hé. Hou je flink meid en tot later. Slaapwel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Yi voor je kaarsje. Dit betekent extra steun voor me. Grtjs

      Verwijderen
  2. De dokter vindt niks speciaals om ons zorgen over te maken bij Thiebe. Geen oor- of keelontsteking. Misschien zijn het dan toch eindelijk eens tandjes die ons ventje wakker houden en koorts bezorgen... Dikke knuffel voor oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik zondagmorgen dan een traantje gelaten voor die langverwachte tandjes? Dat zal toch niet besmettelijk zijn. En dan nog. Ik zou ze kunnen gebruiken. Dikke zoen aan Thiebeke. X

    BeantwoordenVerwijderen