woensdag 8 april 2015

Naar 't stad

Binnenkort plannen we een uitstapje naar 't stad Antwerpen (ah ja, de rest is parking).
Dr Watty heeft me gecontacteerd en de operatie, genoemd 'debulking' zal hoe dan ook plaatsvinden in Antwerpen,  het UZA. De uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk in mijn handen, maar gezien de ernst van de zaak (waar ik nogmaals op gewezen werd) volgen we beter het advies van een deskundige. De operatie is van levensbelang (haar woorden), dus speelt afstand hier geen rol. Anderzijds is het enigszins een geruststelling te voelen dat de dokter ook het beste met me voor heeft. 'Ben ik hier in Roeselare wel in de juiste kliniek?', had ik me al meermaals afgevraagd. Het zou wel de bedoeling zijn om binnen de week na de chirurgie per 'liggend vervoer' noemen ze dat, overgebracht te worden naar Roeselare voor verder herstel. Alles wordt nog concreet besproken de 20ste. In het UZA wordt het in elk geval al ingepland. Als er na de scan beslist wordt tot opereren moet dit zo snel mogelijk gebeuren, zodat de ziekte zich niet opnieuw kan ontwikkelen. We zullen zien. Waarschijnlijk mag ik het communiefeest van Kyara op mijn buik schrijven. Oei, dit zal pijnlijk zijn.

Na deze zware kost ..... vandaag hadden we terug een leuke dag met Louis.
Enkele sfeerfoto's,

Wordt vervolgd ....
Marleen

6 opmerkingen:

  1. We leven met je mee, Antwerpen is nu ook het einde van de wereld niet he.
    Goed dat de artsen zo kunnen samenwerken. Blij dat je wat van Louistje kan genieten en hij van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoe was jouw 1ste werkdag terug? Lukte het? Louis zijn ei heeft gesmaakt hoor. Gr

      Verwijderen
  2. Strange, Stranger(s), en dan heb je 't Stad...Antwerpen. Misschien wel leuk om eens de parking te verlaten. Dat is toch de bedoeling van je reis hé, niet blijven plakken op de parkings. Vooruit met de geit... in jou geval een 4x4?
    Probeer tot de 20ste nog even genieten van je reis hé! Voor mij gemakkelijk om te zeggen, maar probeer het toch maar!
    En nu, snaveltjes toe en oogjes dicht... slaap wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Momenteel lukt het terug om te genieten hoor. Onder invloed denk ik ... van t weer en van Louis. Grtjs

      Verwijderen
  3. Wilfried en Rita9 april 2015 om 18:58

    Al moet je naar de andere kant van de wereld je moet de beste dokters hebben.En als je na een week terug naar Roeselare komt staan al je vrienden met die dikke duim omhoog aan je bed en roepen welkom.
    Alles komt goed ik geloof er sterk in en mijn noveen kaars van Lourdes zal je zeker helpen.
    Geniet nu nog van het mooie weer en je familie en je hoofdje recht houden
    veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi gezegd Rita van die verwelkoming. Ik zie al uit naar die dag want dan is het ergste voorbij denk ik. In elk geval bedankt voor je kaars.
      Ik voel me al veel beter dan begin deze week. Grtjs

      Verwijderen