maandag 27 april 2015

Duizend maal dank

Ik kreeg nu al heel veel reacties via mail of sms ivm de kaarsjes die al branden. Met of zonder foto, het maakt niet uit. Het is de warmte die ze uitstralen die telt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wat ongemakkelijk begin te voelen dat ik zoveel teweeg breng. Zoveel steun, zoveel vriendschap en liefde, heb ik dat wel verdiend? Het is toch fijn dit te mogen meemaken nu ik er zelf nog bent, en ik ben er nog een hele tijd, dat beloof ik! Voor sommigen komt de aandacht als het te laat is. Dit is weer een levensles. Voortaan zal ook ik proberen meer tijd aan vrienden en familie te schenken.

"Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, 
maar de echo ervan duurt eindeloos"  moeder Teresa

Misschien is dit mijn laatste bericht voor enkele dagen. Indien mogelijk plaats ik morgenavond nog een korte melding vanuit mijn logies. De valiezen staan klaar. Ik zal vannacht maar dromen van de Provence of een of andere zonnige bestemming. Daar laat ik me soigneren door de personages rechtstreeks weggerukt uit een aflevering van Baywatch.  Of misschien door dr Brinkmann uit de Swarzwaldklinik. Dit komt al dichter bij de realiteit.  Blijven dromen Marleen! 






          Deze kaarsjes zijn voor jullie!
BIG HUG !!!!
Marleen

7 opmerkingen:

  1. Ik ben heel blij dat ik je vandaag heb gezien. Je ziet er echt goed uit tanteke!
    Wij wensen je het allerbeste toe voor woensdag en de komende dagen. Onze kaars zal zeker branden!
    We duimen heel hard mee. Je bent er in goeie handen. En met nonkel luc naast jouw zijde. Jullie zijn een goed team samen!
    dikke kus van ons en tot binnenkort xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook blij hoor Vanessa. Bedankt voor je kaarsje alvast! Ik ga nu slapen, n Luc ligt er al in. Slaapwel

      Verwijderen
  2. Hallo Marleen, ja, eindelijk dan "D-Night". Morgen "D-Day", het lang verwachte moment. Maar geniet eerst nog maar van een goeie nachtrust, alhoewel ik daar sterk aan twijfel. Ik zou het waarschijnlijk niet kunnen, de nacht voor zo'n belangrijk moment. Hopelijk brengen de vele kaarsjes je toch een beetje rust. En een droom over de Provence kan wel helpen hoor. Alleen al het idee van de geurende lavendel brengt innerlijk rust en kalmte.
    Maar dan moet je wel dokter "Scharzwald" weglaten hé... die is niet goed voor de rust. Je hart gaat er sneller van kloppen...haha!
    Nee, alle gekheid op een stokje: ik wens je nog een goede nacht en veel moed voor morgen en de komende dagen! Stel het goed, en maak je geen zorgen als je eens een berichtje overslaat. Wij zullen daarom niet minder aan je denken. Eerst en vooral nu eindelijk eens alleen aan jezelf denken.
    Slaap wel en goeie reis morgen. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ga ik toch naar mijn bedje Wilfried. Ik zal proberen te slapen in elk geval. Na al die mailtjes vanavond zal er nog het een en ander door mijn hoofd spoken denk ik. Bedankt en tot binnenkort. Wist je dat je reacties ook al populair zijn. Lieve groetjes terug en slaapwel.

      Verwijderen
    2. Nee. Hoe dat, "populair..."? Het zijn nochtans geen literaire kunstwerkjes! Zo maar, gewoon losjes uit de hand.

      Verwijderen
    3. Luc en Christine28 april 2015 om 14:01

      Bedankt voor het grote Hart met kaarsjes, tot ziens
      Luc en Christine

      Verwijderen