zaterdag 4 april 2015

Weer een verloren dag

Schuldgevoelens ... ik weet het, het moet niet, maar ik kan er niet om heen. Luc aan het poetsen terwijl ik in mijn luie zetel lig, morgen de kinderen niet op een fatsoenlijke manier (met een etentje) kunnen ontvangen.  Ik ben het niet gewoon en ik hoop dat het weldra terug de andere kant op gaat.
Een taartje van de bakker, daar gaan we het dan mee doen morgen. Akkoord, dit is niet het belangrijkste, genieten van elkaar en de kleinkinderen des te meer.  Ik ga me daar maar op focussen en maak het volgende keer weer allemaal goed. Ik kijk ernaar uit en ben er zeker van dat ik me morgenavond wel nog moe zal voelen, maar anders zoveel beter, blijer en gelukkiger. Niet te geloven hoeveel kracht die kleintjes hebben, al weten ze het zelf niet.

Zo, niet te veel paaseitjes eten hé morgen. En denk eraan: Geniet van elkaar!

Een prettige en deugdoende Pasen!
Marleen

4 opmerkingen:

  1. Zalig pasen! En geniet van je kinderen en kleinkinderen!
    Ben er zeker van dat ze meer aan jou denken dan een rijkelijke gevulde tafel.
    Dikke paasknuffel😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola Marleen, lees ik daar een dipje? Laat je traantje maar eens vloeien, tegen morgen zijn opgedroogd en vormen ze pareltjes op je wangen. Als de kindjes morgen rond je nek hangen, met hun snoetje vol chocolade zal je heel vlug die gevulde tafel vergeten! Bij het eten denken die toch alleen maar aan lekker knuffelen met oma!!! Ik zie ze al zitten wriemelen op hun stoel tijdens "HET ETEN"... wanneer mogen we van tafel...wanneer kunnen we paaseieren zoeken...wanneer kunnen we spelen...en euuuh oma, wanneer krijgen we nog eens dikke knuffel van jou? "HET ETEN" is voor de grote mensen (daar ben ik dus duidelijk niet bij), maar morgen is het paasfeest en dat is eerst en vooral voor de KIDS! Breek dus je kop niet over eten. Chocolade is veel, veel, heel veel lekkerder!!! ZALIG PAASFEEST en geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalige pasen,geniet van uw dag.Het zonnetje schijnt al,dus zullen de zonnestralen jou veel deugd doen.nog een fijne dag.gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik moet die pareltjes proberen te bedwingen bij al die lieve woorden. De paashaas moet efkens rusten en wordt pas morgen verwacht. Emileke had gisteren terug veel koorts en ik wil ze hier toch allen samen zien. Morgen misschien beter. Zwijg zeg, die verkoudheden hebben hier ook nogal wat roet in t eten gestrooid. De zon is er eindelijk, nu gaat het beteren! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen