zondag 5 april 2015

Ronde

 Het is dan toch niet gelukt om vandaag de eitjes te zoeken in de tuin. Weeral stak een verkoudheid een stokje in het wiel. Mijn ronde wordt steeds gesaboteerd. Emile had gisteren hoge koorts. We hadden de keuze, vandaag eitjes zoeken zonder Henk en Emile of alles 1 dag verplaatsen en zien hoe het evolueert.  En zie, de koorts was vandaag alweer verdwenen. Dus, morgen allen op post. Emileke zal ik wel nog niet mogen knuffelen, maar zijn lief snoetje zal mij van op afstand opvrolijken. Oma's grappige brabbels zijn al voldoende om een lachje op zijn gezichtje te toveren. Zelf zal ik morgen dan ook wat sterker zijn, want mijn benen zijn zo slap alsof ik zelf Gitsberg opgereden heb.
Louistje vroeg al: 'Is de paashaas bij jullie ook langs geweest?  Misschien wel, maar jullie hebben nog niet gezoekt hé'. 'Opa en oma kunnen dat niet goed en zullen morgen wel zoeken met jullie hoor'.




Naar ik zie is de paashaas al bij Thiebe langs geweest. Ik vermoed dat hij chocolade ook lekker vindt. 
Van wie heeft hij dat?




Dikke paasknuffel aan allen!

3 opmerkingen:

  1. Helemaal niet erg hoor... "vijgen"... euh "eieren" na Pasen! Is ook eens leuk hé! Dat houdt er de spanning in. Wie zal er het meeste eitjes vinden? En voor je slappe beentjes Marleen is een lekker paasei een boost om verder te doen! Extra "pitamientjes" (waar hebben we dat nog gehoord-reclame spotje op TV- ken je het?). Ik hoop voor jou dat de kids morgen tip top zijn zodat jullie er een super fijne dag kunnen van maken. It's all in the family!
    Geniet er van. Misschien kan je eens zoeken op You Tube :
    "Petje Pitamientje" -'k vind 't gewoon lekker!-
    Saluukes en tot een volgend "leuterke".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende het niet hoor. Heb ik eens opgezocht. Stom hé, gewoon leuk of is t lekker? Wilfried kon je ook niet slapen? Ik in elk geval niet. Na een 2de keer op te staan, dan toch in slaap gevallen iets na half twee.
      Grtjs.

      Verwijderen
    2. Marleen, het is niet van niet kunnen slapen hoor. We zijn gewoon late slapers... gemiddeld rond middernacht, maar toch uit de veren rond 8 uur hoor (ik toch...)! Genieten van een lange dag hé! En, straks eitjes zoeken terwijl het nog droog blijft? Hopelijk komt de zon er toch nog door en kan iedereen dubbel genieten. Prettige dag verder met de kids!

      Verwijderen