donderdag 2 april 2015

Nu bang afwachten

Al klonk, ik gisteren heel optimistisch, toch heb ook ook zwakkere momenten hoor. De grote K ziekte zet de verhouding positief/negatief nu en dan eens op de wip. Het meeste last heb ik als de verhalen over de kleinkinderen boven komen. Dan wordt er nu en dan een traantje weggepinkt (zoals nu). Gelukkig zijn het uitgerekend deze die ik er dan op de zwakke kant van de wip bij plaats zodat de positieve kant terug de hoogte in gaat. Louistje komt volgende week vanaf dinsdag op vakantie - enkel tijdens de dag weliswaar - dat zal genieten worden, hopelijk worden de weersverwachtingen een waarheid en kunnen we enkele buitenactiviteiten plannen. 
De volgende afspraak in het ziekenhuis heb ik op 20 april. Dan plaatsen ze me terug in die "wouldbe" schelletjes-machine, alias scanner. Dezelfde namiddag heb ik een afspraak met de gynaecologe. Ik hoop en reken op goed nieuws. Ik ben vooral bang voor het resultaat ivm de uitzaaiingen op het buikvlies en de buikwand. Die operatie schrikt me af.
Vandaag is in elk geval goed meegevallen. Nog wat in de roes van de cortisone vermoedelijk. Ik moest nog efkens enkele boodschappen voor de paashaas doen. Sttt ... niet verder vertellen. Had al iets online besteld voor de allerkleinsten. Ik zou ze zo graag een chocolade-eitje in hun handjes stoppen, maar dat zal niet mogen van de mama's zeker. Niets zo mooi als een kindermondje vol chocolade! Zodus heeft oma voor een passend geschenkje gezorgd, en wees gerust deze die toch al van de chocolade smullen, ben ik ook niet vergeten zulle! Oma's MOETEN verwennen!
Ik ga jullie nu uitwuiven tot morgen hé.
Groetjes,  Marleen



4 opmerkingen:

  1. Ja Marleen, reizen kan soms toch vermoeiend zijn hé. Maar je doet het goed! Een dipje kan en mag want we weten dat het niet alle dagen zonneschijn is. Maar uitkijken naar de paashaas geeft je weer een duwtje in de rug om verder te doen. Die kleinkindjes, met een mondje vol chocolade (plik-plak) kan ik me al voorstellen. Vooral als de oma dan nog een tandje bijsteekt om eens te tonen hoe het nu moet... lekker laten smelten en als het kan, even langs de kin uitsmeren... leuk toch! Dat wordt weer een moment om te koesteren en vast te leggen op een fotoke... Mijn duim staat alvast al klaar voor 20 april! Geniet intussen zoveel je kan van de goeie momenten, al kan een traantje soms ook wel eens opluchten. Hou je taai hé!!! Oh ja, pas op hé als de klokken boven je hoofd zweven... een ei op je kop kan hard aankomen hoor... vooral voor het ei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zal dan nog een verschil uitmaken voor dat ei, moest ik met mijn kale kop buitenkomen. Dat doe, ik dus beter niet. Gr

      Verwijderen
  2. Dag Marleen,
    ik kreeg een kaartje met een mooie tekst die ik met jou wil delen :

    Als we ons voeden met de energie
    van alles wat goed gaat, hebben we
    de kracht om het hoofd te bieden
    aan alles wat minder goed gaat
    (Thomas d'Ansembourg)

    Een fijn Paasweekend toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gino,
      Dank je wel, had je het aan gevoeld dat ik een push nodig had?
      Zit een beetje in een dipje vandaag en dit geeft je terug wat positivisme.
      Jij weet ook van aanpakken hé.
      Ook een fijn Paasweekend voor jullie hoor!

      Verwijderen