zondag 19 april 2015

Spanning

Hallo lieve volgers, ik ben weeral wat laat op mijn stukken, zoals ze bij ons zeggen. Rare uitspraak nietwaar? Ik had eigenlijk nog geen tijd om mijn dagtaak te vervullen,  in elk geval wat betreft mijn blog hier. Het heeft ook weinig zin dit reeds in de voormiddag te doen. Aangezien er ook niet veel nieuws te rapen viel vandaag, hou ik het kort.

Morgen om 9.15 uur gaan ze me terug in de scanner schuiven en om 13.00 uur ben ik ontboden bij dr Watty. Vol spanning benieuwd naar de resultaten van de voorbije weken. Ik hoop dat het gif van de venijnboom zijn slag thuis gehaald heeft en in zekere mate een overwinning geboekt heeft.  Dan kunnen we 'uitkijken' naar de volgende stap. Ik hou jullie morgen zeker en vast op de hoogte, hopelijk positief.

Nog een goeie avond en morgen terug een nieuwe werkweek en de start van het laatste trimester van dit schooljaar alweer.
Groetjes, Marleen

5 opmerkingen:

  1. Stel het wel morgen! Goeie nachtrust. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spanning... ja Marleen, het spant er om! Wij hopen met jou dat de "goeie" overwinnen om het "venijn" uit je lijf te rukken! Dan ben je klaar voor een volgende trip op je reis. Maak alvast je kopke klaar, wij proberen je er zo goed als mogelijk door te gidsen. Morgen alvast een kaarsje om 9.15 om je reisweg te verlichten. En, denk er aan, achter de wolken schijnt altijd de zon. Weg met die wolken dus. Stel het goed morgen. Doei en slaapwel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai zo'n pekkers alletwee. Ik heb gisteren niet meer kunnen reageren. De resultaten van de scan zijn supergoed, meer vanavond op mijn blog. Doei!
    Nu ga 'k 'n beetje strijken zè.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Marleen, amai dat is al goed nieuws ! benieuwd om straks meer te lezen :-) ben zo blij xxx

    BeantwoordenVerwijderen